סגור

בלעדי
רווח של 200% בתוך ארבע שנים: מגרש באשקלון נמכר ליבואנית הרכב סמלת

שלמה ביטוח מוכרת מגרש בגודל 35 דונם לסמלת בתמורה ל-103.5 מיליון שקל, זאת לאחר שרכשה אותו ב-2017 מחברת הבנייה מנרב תמורת 35 מיליון שקל. המגרש משמש זה שנים את קבוצת סמלת כמתחם הלוגיסטיקה להכנת הרכבים של החברה

שלמה ביטוח מוכרת מגרש בגודל 35 דונם באשקלון ליבואנית הרכב סמלת בתמורה ל-103.5 מיליון שקל, כך נודע ל"כלכליסט". בשנת 2017 שלמה ביטוח רכשה את המגרש מחברת הבנייה מנרב בתמורה ל-35 מיליון שקל, כך שמדובר ברווח של 200% בארבע שנים.
המגרש משמש זה שנים את קבוצת סמלת, יבואנית הרכב מהגדולות בישראל (סובארו, ג'יפ, פיאט, אלפא רומאו, מזרטי, פרארי, איווקו ועוד), כמתחם הלוגיסטיקה להכנת הרכבים של החברה. אלא שעד עתה היא שילמה לבעל המגרש דמי שכירות, בתחילה למנרב ואחר כך לשלמה ביטוח.

1 צפייה בגלריה
מתחם לוגיסטי של סמלת
מתחם לוגיסטי של סמלת
מתחם לוגיסטי של סמלת
(צילום: עוזי אלי)

שווי הנכס בדו"חותיה הכספיים של שלמה ביטוח עמד על כ-55 מיליון שקל. הכרה ברווח מהעסקה תתבצע בהתאם לשערוך הנכס בדו"חותיה הכספיים של שלמה ביטוח שבוצע ב-31 בדצמבר 2021.
המכירה בוצעה במסגרת ניהול תיק ההשקעות של שלמה ביטוח. מלוא התמורה על פי הסכם המכר צפויה להתקבל בשלמה ביטוח עד סוף מאי 2022.
טובי שמלצר, משנה למנכ"ל שלמה ביטוח: "אני שמח על כך שהעסקה המוצלחת שהובלנו מגיעה כעת לסיומה. עם תחילת שנת הפעילות 2022 תמשיך שלמה ביטוח להוביל בענף הביטוח בישראל, לצד ניהול ההשקעות והמהלכים אסטרטגיים בחברה".