סגור

חברת הפינטק ג׳אסט שכרה בניין באבן גבירול ב-330 אלף שקל לחודש

הבניין בן חמשת הקומות, שנרכש לפני כשנה ע"י צורי סעדה ב-65 מיליון שקל, שופץ עבור צרכי החברה ואמור להיהרס ולהיבנות מחדש כאשר קומות המרתף והקרקע יהיו מסחריות ו-6 הקומות שמעל יהיו למגורים

חברת הפינטק ג'אסט (JUSTT) שכרה בניין בן 5 קומות ברחוב אבן גבירול 10 בת"א בשטח של 1,500 מ"ר, כולל 500 מ"ר גג. החברה תשלם סכום של 160 שקל למ"ר. הבניין שופץ על מנת להתאים אותו להמשך גדילתה העתידית של החברה.
ג׳אסט (לשעבר AcroCharge) הקימה מערכת המבוססת על בינה מלאכותית, המיועדת לעסקים קטנים ובינוניים שמתקשים להתמודד עם הבעיה של ביטול עסקאות אשראי. הפתרון שג'אסט מציעה מאפשר לזהות את העסקאות בעלות הפוטנציאל הגבוה ביותר להחזר, בניתוח הראיות הדרושות להוכיח כי ביטול העסקה לא היה מוצדק, ובהכנה אוטומטית של מסמך המוגש מטעם העסק לחברת האשראי. את החברה הקימו אופיר טהור, ממייסדי שופיאל, ורונן בן-עמי, שניהל את צוות ניהול הסיכונים של חברת הקריפטו סימפלקס.
1 צפייה בגלריה
בניין ג'אסט אבן גבירול
בניין ג'אסט אבן גבירול
הבניין ששכרה ג'אסט באבן גבירול
(צילום: דניאל אלג׳ם)
הבניין ברחוב אבן גבירול 10 נבנה בסוף שנות ה-50 ע"י קופת התגמולים של חברת עמידר. המבנה שימש בעבר כאגף השיקום של משרד הביטחון ולאחר מכן כמטה של עמותת נט"ל - המסייעת לנפגעי טראומה על רקע לאומני. באוגוסט 2021 נרכש המבנה מקרן גנדיר, של משפחת רקאנטי, ע"י צורי סעדה, מבעלי חברת יפו-תל אביב. התוכנית היא להרוס ולבנות את הבניין כאשר קומת המרתף וקומת הקרקע יהיו מסחריות כ-700 מטר ו-6 קומות מעל יהיו למגורים- 40 דירות. התכנון לתחילת הבנייה הוא לשנת 2026.