סגור

התאוששות בשוק חללי העבודה: ריג'ס תפתח מתחם עבודה שני בכפר סבא

ברשת שכרו 2,400 מ"ר במגדל מניבים ומדווחים על תנועה של חברות שמתקשות להתמודד עם מחירי השכירות והפקקים בהרצליה ובת"א; בשנה האחרונה פתחה הרשת 3 מתחמים חדשים

אחרי תקופה סוערת וירידה בתפוסות בשוק חללי העבודה, חברת ריג'ס (REGUS) ישראל מדווחת על חזרה לשגרה ועל עלייה בביקושים בת"א ובערים שבמעגל השני והשלישי. לאור זאת, החליטה החברה לפתוח את חלל העבודה השני שלה בכפר סבא ושכרה לצורך כך 2,400 מ"ר במגדל מניבים שממוקם בצומת רעננה כפר סבא.

החברה שכרה את שטח הקומה הראשונה הכולל פאטיו של כ-300 מ"ר והמתחם צפוי להיפתח בתחילת דצמבר לאחר סיום עבודות הגמר. מדובר במתחם שלישי שפותחת ריג'ס בשנה האחרונה, בתחילת ספטמבר היא צפויה לפתוח את הסניף הראשון שלה במודיעין המשתרע על שטח של 2,300 מ"ר, ובסוף 2020 פתחה חלל נוסף בראשון לציון.
1 צפייה בגלריה
חלל עבודה משרד משרדים Regus ריג'ס
חלל עבודה משרד משרדים Regus ריג'ס
חלל עבודה של ריג'ס
(צילום: עודד סמדר)
"אנחנו בפריחה מטורפת בארץ, גדלנו בתפוסות בכל המתחמים, לא רק בת"א, וכפר סבא היא דוגמא טובה לכך, המתחם הראשון שלנו בתפוסה מלאה ואנחנו נפנה את הביקושים הנוספים למתחם החדש. גם באזורים שבהם הייתה ירידה חזקה בתפוסות כמו אור יהודה זה חזר לעצמו ועלה, ואנחנו בתפוסה מלאה גם ברחובות, רמת גן, ירושלים, ת"א ועוד", אומר מנכ"ל ריג'ס ישראל עופר ויתקון.
לפי ויתקון, בכפר סבא מרבית הביקושים הם של חברות מאזורי התעסוקה של הרצליה ורמת החיל שמעדיפות לצאת החוצה, בין היתר על רקע עומסי התנועה. עוד הוא אומר, כי חלק מהחברות כמו כאלה שהחליטו להעביר את הפעילות מהמשרדים הביתה חילקו את הפעילות שלהן על פני מספר מתחמי עבודה. "החברות עוברות תהליכים, אנחנו רואים מעט מאד חברות שלוקחות שטחים נוספים כדי לאפשר עבודה שקרובה יותר לבית, אבל זה תהליך שקשור גם לסיום חוזי השכירות שלהן, והן מבינות שהן צריכות לשכור שטחים נוספים מחוץ למשרדים המרכזיים, כך שיהיה פיזור של המשרדים".
לגבי עסקאות נוספות בת"א ובהרצליה אומר ויתקון, כי בתל אביב מחירי השכירות במשרדים זינקו ויש מגדלים שהם עלו ב-10% בהשוואה לתקופה שקדמה לקורונה. "אני לא מצליח לסגור עסקאות בת"א שיצליחו להצדיק את עצמן כלכלית".