סגור
אזור תעשייה פולג נתניה
אזור התעשייה פולג, נתניה (צילום: עמית שעל)

משפחת דהרי רכשה מבנה משרדים בנתניה ב-25 מיליון שקל

מדובר במבנה משרדים בן שתי קומות ומרתף המשתרע על 1,500 מ"ר ברחוב המלאכה 15, אותו היא רכשה מחברת מחם טכניקס. המגרש עליו בנוי המבנה הוא בשטח של 1.5 דונם, ולפי התב"ע ניתן להוסיף לו שתי קומות משרדים. על פי הערכות החברה, לאחר תוספת הקומות שווי המבנה כמעט יוכפל

משפחת דהרי, באמצעות חברת דהרי ים השקעות, רכשה מבנה משרדים באזור התעשייה פולג בנתניה ב־25 מיליון שקל בעסקת מזומן, כך נודע ל"כלכליסט". מדובר במבנה משרדים בן שתי קומות ומרתף המשתרע על 1,500 מ"ר ברחוב המלאכה 15. את המבנה היא רכשה מחברת מחם טכניקס.
המגרש עליו בנוי המבנה הוא בשטח של 1.5 דונם, ולפי התב"ע ניתן להוסיף לו שתי קומות משרדים. בכוונת הרוכשים לפנות את השוכר מהמבנה, לממש את זכויות הבנייה ולהשכיר אותו מחדש. על פי הערכות החברה, לאחר תוספת הקומות שווי המבנה יעמוד על כ־45 מיליון שקל.
למשפחת דהרי נכסים רבים באזור נתניה. ב־2019 רכשה ברחוב המלאכה את מבנה קפולסקי בתמורה ל־30 מיליון שקל, ובסך הכל מחזיקה המשפחה כחמישה מתחמים ברחוב המלאכה. כמו כן באזור התעשייה קריית יהלום (צפונית לפולג) לחברה עתודות קרקע רבות, ולאחרונה היא השכירה מגרש בבעלותה לחברת מטרופולין. קרקע נוספת שהבשילה לאחרונה היא להקמת מתחם לוגיסטי בסמוך לצומת בית ליד. מדובר בקרקע בשטח 12 דונם שעליה תקים מבנה לוגיסטי בשטח של 35 אלף מ"ר.
דהרי ים היא חברה משפחתית המנוהלת על ידי טל־אל דהרי, ופעילים בה גם האח עומרי דהרי, האב ישראל דהרי וכידן דהרי, מבעלי השליטה בחברת תנופורט הציבורית, אשר משקיע בחברה במסגרת פעילותו הפרטית.
אזור התעשייה פולג נמצא בתנופת בנייה ותכנון לצד אזורי תעשייה ותעסוקה נוספים בשטח נתניה, בעיקר על רקע מדיניות המאפשרת את הרחבת זכויות הבנייה משמעותית.