סגור

ורינט שוכרת את משרדי מיקרוסופט הישנים בהרצליה; מה המחיר למטר?

מדובר בשטח בגודל 2,000 מ"ר בפרויקט גב ים דרום ברחוב שנקר. ההסכם הוא לתקופה של חמש שנים והוא עומד על כ-12 מיליון שקל, עם אופציה להארכה

חברת ורינט (Verint) שכרה משרדים חדשים בהרצליה פיתוח, כך נודע ל"כלכליסט". החברה חתמה על עסקת שכירות של שטח בגודל 2,000 מ"ר בפרויקט גב-ים דרום ברחוב שנקר, ששימש בעבר כמשרדיה של חברת מיקרוסופט בטרם עברה לקמפוס החדש.
1 צפייה בגלריה
משרדים גב ים דרום בהרצליה
משרדים גב ים דרום בהרצליה
משרדי גב ים דרום בהרצליה
(יובל חן)
הסכם השכירות הוא לתקופה של חמש שנים בדמי שכירות של כ-85 שקל למ"ר לרמת מעטפת, כך שהחברה צפויה להוסיף סכום נוסף של כ-10-7 מיליון שקל על מנת להביא את המשרדים לרמת גמר. דמי השכירות לכל התקופה כולל חניות יעמדו על כ-12 מיליון שקל. בנוסף, לחברה קיימת אופציה להאריך את תקופת השכירות בחמש שנים נוספות. העסקה בוצעה באמצעות חברת אינדקס נדל"ן.
ורינט היא חברה אמריקאית-ישראלית, שעוסקת בפיתוח וייצור תוכנות אבטחה, ניתוח ומודיעין עסקי עבור השוק הביטחוני והמסחרי. בשנת 2019 דיווחה ורינט הנסחרת בנאסד"ק על פיצולה לשתי חברות שייסחרו בנפרד - האחת תתמקד בפעילות תוכנה לקשרי לקוחות (פתרונות ארגוניים), והשנייה במודיעין סייבר עסקי. מאז הפיצול, עברה ורינט למודל עבודה היברידי, צמצמה שטחים וחיפשה משרדים חדשים במשך תקופה ארוכה.
מנכ"ל אינדקס נדל"ן, אלעד פוקס, ציין כי "אזור הרצליה פיתוח התאושש בצורה מלאה ממשבר הקורונה' ואנו רואים בו במהלך החודשים האחרונים ביקושים גבוהים והיצע נמוך. הרצליה פיתוח הוא אזור תעסוקה עם נגישות גבוהה וסביבה עסקית מתקדמת של שירותים. מדובר באזור המהווה מוקד משיכה לחברות טכנולוגיה מתחומים שונים. חברת ורינט חתמה על עסקה העונה על הצרכים הנוכחיים והעתידיים שלה לאחר שביצענו מחקר מעמיק בנושא".