סגור
גווינת' פאלטרו בית אורחים AIRBNB פלטרו

הכנסת אורחים: גווינת' פאלטרו מציעה לכם לגור אצלה לילה אחד בחינם

כחלק מקידום מותג הלייפסטייל שלה, חוברת השחקנית ל-Airbnb ומציעה לשני אורחים הזדמנות ללון בבית האורחים שלה במונטסיטו ב-9 בספטמבר. מלבד פינוקים כמו בריכה ונשנושים, האורחים יזכו גם לפגוש אותה, אך יצטרכו להתמודד גם עם אבטחה מסביב לשעון

בית האורחים של גווינת' פאלטרו במונטסיטו שבקליפורניה יוצע להשכרה בחינם ללילה אחד דרך אתר Airbnb.
ההזדמנות הזו היא חלק ממאמץ קידום מכירות למותג הלייפסטייל גופ (Goop) של השחקנית, ולפי המודעה הוא יכלול גם את "המוצרים האהובים על גופ לטיפוח הגוף, הנפש והנשמה". במודעה מתואר הנכס כ"מקלט להשגת שלווה ובהירות נפשית". פאלטרו סיפרה שהיא מגיעה לנכס כשהיא צריכה "להיטען מחדש, לחלום בהקיץ על מה שאנחנו בונים בגופ וכדי להתחבר מחדש עם המשפחה והחברים היקרים שלי".
הנכס מוצע להשכרה ללילה אחד ב-9 בספטמבר, והוא כולל בריכה, אמבטיית שיש ופינת אח. ההזמנה היא עבור שני אורחים בלבד שאף יזכו לפגוש באופן אישי את הכוכבת. "אני אהיה שם כדי לקבל את פניכם בהגעה וכדי להבטיח שיש לכם את כל הדברים הנחוצים כדי שתרגישו בנוח ורגועים", כתבה. האורחים יזכו לקבל גם ארוחות ונשנושים, אך הם יהיו אחראים על ההגעה למקום וממנו.
פינוקים נוספים כוללים חנייה בחינם, מטבח פתוח, טלוויזיה ומוצרים חיוניים כמו מגבות וסבונים. עם זאת, לאורחים לא תהיה גישה למקלחת ואין מייבש שיער. חוקי הבית גם אוסרים על קיום מסיבות, הכנסת בעלי חיים וגישה לבית הראשי. במודעה מציינים עוד שלאורך השהות "תהיה אבטחה מסביב לשעון בנכס", ומצלמות אבטחה. ניתן להירשם לקבלת ההטבה החל מ-15 באוגוסט באתר Airbnb.
שיתוף הפעולה של פאלטרו עם Airbnb מגיע לאחר שהחודש הציעו באתר לילה בבית החלומות של ברבי במליבו כחלק מקידום הסרט.