24/7
באזז
שוק
נדל"ן
משפט
בארץ
עולם
פנאי
מוסף
מניות
שוקי חו"ל
מט"ח
News Room
קריפטו
פו"ש
שורת הרווח
הפניקס השקעות
דואר אדום
כלכליסט 360
כדאי להכיר
zone מכרז
כסף
פרויקטים
בריאות בארגונים
TV כלכליסט
פוטו כלכליסט
תיירות
קריקטוריסט
פנאי
מגזין
דעות
רכב
פודקאסט
שירות לקוחות
מינוי דיגיטלי
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
כתבות
וידאו
אינטרנט
פרופיל אישי
תיק אישי
התנתק
ועידות
לכל החדשות
23.04.24
טסלה פספסה התחזיות לרבעון, תאיץ השקת דגמים מוזלים
23.04.24
רס"ל במיל' סאלם אלכרישאת נהרג בקרב ברצועה; מטח והפסקת חשמל בצפון
23.04.24
עליות בנעילה בניו יורק; אחרי הדוחות: ספוטיפיי זינקה ב-11.5%, ג'נרל מוטורס ב-4.4%
23.04.24
סערת ההפגנות באוניברסיטת קולומביה: המיליארדר רוברט קראפט "עוצר התרומות"
23.04.24
הסנאט אישר את הסיוע לישראל - 14 מיליארד דולר
23.04.24
"מעדיף להיות מובטל - מאשר להמשיך לעבוד באוניברסיטה עם תומכי חמאס"
23.04.24
“Israeli startups have established a reputation for best-in-class innovation”
23.04.24
ארה"ב הטילה סנקציות על 13 מעורבים בפיתוח רוגלות מסחריות
23.04.24
הנפקות קטנות וחינוך פיננסי הקפיצו את בורסת שבדיה לצמרת
23.04.24
בלקסטון צופה התאוששות בשוק הנדל"ן בארה"ב, ומשקיעה בדירות להשכרה
23.04.24
"ישראל הפגינה חולשה והיסוס, ולכן החות'ים מרימים את הראש"
23.04.24
סיבה לחייך, למרות המשפט: טראמפ צפוי לקבל מניות בשווי 1.25 מיליארד דולר
23.04.24
התיקים יחכו: הרשויות בארה"ב חוסמות את המיזוג בין טאפסטרי וקאפרי
23.04.24
פרופסור שי דוידאי: כניסתי לאוניברסיטת קולומביה נחסמה
23.04.24
המחאה מתגברת: עשרות סטודנטים נעצרו בהפגנות נגד ישראל בארה"ב
23.04.24
AI will cause trust issues during the 2024 election campaign, says Team8
23.04.24
“We really see the GenAI industry and the ecosystem changing in front of our eyes”
23.04.24
“I don't think AI will take everyone's job. I think it will change jobs.”
23.04.24
Guardians of innovation: The rise of Israel’s civilian defense-tech
23.04.24
מתקפת הטרור של 7 באוקטובר מציגה: עולם חולה בְּכַּחֶשֵֶת
23.04.24
"אני אומרת בכאב גדול: הממשלה לא מתאימה לקצב הבנייה"
23.04.24
ניהול סושיאל או פרסום בטיקטוק: איזה עסק דיגיטלי כדאי להקים?
buzz_view
ביל אקמן: "האירועים הקשים הם קריאת השכמה לישראל והזדמנות לאיתחול הממשלה"
מנכ"ל תע"א: "יהיה לנו מענה גם להתקפה עם יותר טילים"
מה גרם לאנבידיה לצלול ב-10% ביום אחד
טילים גרועים, פוליטיקה רעה: כך כשלה המתקפה האיראנית
רגע לפני כניסת הרפורמה בביטוחי הבריאות: התרגיל של חברות הביטוח
כישלון פרויקט תמ"א בחולון יעלה לכל דייר עד מיליון שקל
טילים גרועים, פוליטיקה רעה: כך כשלה המתקפה האיראנית
איראן באמת בטווח? עד לאן יכולים להגיע מטוסי הקרב של חיל האוויר
הוצאות רה"מ בנסיעה לעצרת האו"ם - 8 מיליון שקל; 1,750 דולר למאפרת
קרן כלירמרק מנהלת מו"מ להכנסת משקיע לאפי פיתוח
5 שנים למחאת הקוטג': שוק המזון עדיין מופקר
נתניהו ורעייתו מציגים: 7 מיליון שקל לביקור בן שישה ימים בארה"ב
לכל הדירוגים
כתבות אחרונות בקמפיין עולמי
קריאייטיבי זה אפקטיבי: עוגייה עם גאווה
הלקוח: OREO, ארה"ב | משרד הפרסום: DraftFCB, New York
18.03.14
ניב חורש וזיו קורן
קמפיין עולמי: גבר מי שמנסר
המוצר: מסור חשמלי STIHL; המשרד: פובליסיס; המדינה: בלגיה
08.08.13
טל ריבן
קמפיין עולמי: עיניים עצומות לרווחה
האזנה לשידור חי של משחק ברדיו היא חוויה יותר מצומצמת, ולכן הניסיון להעביר אותה במודעה הוא מאתגר. בדיוק בגלל זה המודעה שלפניכם היא חזקה
25.07.13
טל ריבן
קמפיין עולמי: קריאה לחופש
קמפיין למלחמה באנאלפבתיות של משרד DDB Paris בצרפת עושה שימוש במודעות שנראות כמו פרסומת לריזורט יוקרתי או מכונית נחשקת, אבל כשקוראים את הטקסט מגלית שהוא קורא להפוך את האנאלפבתיות למשימה לאומית
18.07.13
טל ריבן
קמפיין עולמי: חתול בשק
סדרת המודעות של פולקסווגן של משרד הפרסום ALMAPBBDO Sao Paulo מסבירה באופן מבריק לצופה מדוע לא כדאי לו להכניס חלק לא מקורי לרכב שלו
11.07.13
טל ריבן
קמפיין עולמי: סיי צ'יז
בפרסומת לאתר הספורט הארגנטינאי Ol'e רואים ידיים של גבר המחזיקות סמארטפון בתנוחה של צילום מול אשה בחדר הלידה המציגה בגאווה את תינוקה למצלמה. הטוויסט במודעות הוא שבמקום המצלמה אנו רואים שהטלפון פתוח על אתר הספורט הפופולרי
04.07.13
טל ריבן
קמפיין עולמי: גומרים הולכים
בניגוד לרוב המודעות לקונדומים שעוסקות בתוצאה של אי־שימוש בקונדום - ילדים - היופי במודעה הזאת הוא הכיוון המרענן שלה, המתארת את מה שעובר בראשו של גבר במהלך סקס
27.06.13
טל ריבן
קמפיין עולמי: לדמיין בספרדית
השימוש בראשם של המהפכנים כמעין תחנת מעבר שבה מתרחש השינוי, וההמחשה של הלפני־אחרי, הם מבריקים
20.06.13
טל ריבן
קמפיין עולמי: לתפוס את הרגע
לפעמים פשטות המחשבה היא זאת שמעוררת את הקנאה. להגיד "בוא נראה את צ'רצ'יל מצלם את עצמו" כדי להדגים כמה העיתון קרוב לחדשות, זה מבריק בדיוק כמו שזה פשוט
13.06.13
טל ריבן
קמפיין עולמי: מבחן עור
נחמד לגלות שעוד יש דברים שאפשר לעשות בפרינט ואין דרך לשחזר בדיגיטל
21.02.13
עודד קרמר
קמפיין עולמי: לכשכש בכלב
מודעה טובה מעוררת סקרנות. למשל המודעה הזאת. ברגע הראשון בכלל לא מבינים מה רואים. כלומר ברור שזה כלב, אבל פה פחות או יותר נגמר העניין
14.02.13
עודד קרמר
קמפיין עולמי: חתכתי לחופשה
המודעה מבריקה כי כל מה שהיא אומרת זה בוא תחליף את הגטקס בחוטיני - וצא לדרך
07.02.13
עודד קרמר
הבא>
3
2
1
(27 מאמרים בקמפיין עולמי)
כלכליסט מפת האתר
אודות כלכליסט
ועידות כלכליסט
כלכליסט אצלך באתר
כתבו לנו
המייל האדום
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
המערכת
ההנהלה
פרסמו אצלנו
ארכיון השערים
קריקטוריסט
פודקאסט
התראות
פייסבוק
RSS
טוויטר
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
פודקאסט
דואר אדום
כל הזכויות שמורות לכלכליסט ©