שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
קמפיין עולמי

קמפיין עולמי: גבר מי שמנסר

המוצר: מסור חשמלי STIHL; המשרד: פובליסיס; המדינה: בלגיה

טל ריבן 08:3808.08.13

השבוע אני מקנא בסדרת מודעות פרסום למסור חשמלי. בכל מודעה רואים גבר קשוח עומד עם מסור חשמלי אימתני ביד ומבט מאיים.

 

הטוויסט במודעות הוא שבמקום זרועות גדולות ושריריות כמתבקש, הגברים חושפים זוג ידיים צנומות ושבריריות כמו של ילדה, שבקושי אוחזות במסור. שורת המסר אומרת "ALL THE MUSCLES YOU NEED". 

 

  • קמפיין עולמי מסור חשמלי
    קמפיין עולמי מסור חשמלי
  • קמפיין עולמי מסור חשמלי
    קמפיין עולמי מסור חשמלי
  • קמפיין עולמי מסור חשמלי
    קמפיין עולמי מסור חשמלי

 

גם מי שלא גדל על סרטים כמו "המנסרים מטקסס" יודע שמסור חשמלי הוא לא כלי לחנונים, ולכן הוויז'ואל של המנסר החלשלוש כזה מפתיע וחזק. למנסרים שבתמונה לא מפריע שיש להם ידיים חלשות ומגוכחות, הם עומדים זקופים במבט קשוח במרכז ערימה של עצים חתוכים ומדגמנים מצ'ואיזם מושלם. הם עושים את זה כי יש להם ביד מסור מדגם STIHL שסוגר להם את הפינה.

 

המודעות צוחקות על העולם שהן חיות בו, ורק מותג הבטוח בכוח שלו (תרתי משמע) ירשה לעצמו לעשות זאת.

הכותב הוא סמנכ"ל קריאייטיב באדלר חומסקי

 

המוצר: מסור חשמלי STIHL | המשרד: פובליסיס | המדינה: בלגיה
בטל שלח
    לכל התגובות
    x