$
קמפיין עולמי

קמפיין עולמי: סיי צ'יז

בפרסומת לאתר הספורט הארגנטינאי Ol'e רואים ידיים של גבר המחזיקות סמארטפון בתנוחה של צילום מול אשה בחדר הלידה המציגה בגאווה את תינוקה למצלמה. הטוויסט במודעות הוא שבמקום המצלמה אנו רואים שהטלפון פתוח על אתר הספורט הפופולרי

טל ריבן 09:2004.07.13

השבוע אני מקנא בקמפיין לאתר הספורט הארגנטינאי Ol'e. בסדרת המודעות רואים ידיים של גבר המחזיקות סמארטפון בתנוחה של צילום מול אנשים ברגעים מיוחדים, כמו חתן וכלה המחייכים למצלמה באושר או אשה בחדר הלידה המציגה בגאווה את תינוקה למצלמה. הטוויסט במודעות הוא שבמקום המצלמה אנו רואים שהטלפון פתוח על אתר הספורט הפופולרי.

 

גברים המכורים לספורט יחפשו תמיד להישאר מעודכנים ולא יפספסו אפילו אירוע אחד. הרעיון במודעה יושב על האובססיה הזו וההברקה היא בחיבור בין השימושים השונים של המכשיר. הפער בין האובייקט המצולם לבין הגבר המצלם, ש"עובד" על האשה, מייצר את הקומיות.

 

 

קמפיין הפרסום של אתר הספורט Ol'e קמפיין הפרסום של אתר הספורט Ol'e

 

היו לא מעט מודעות שבהן תשומת הלב של הגיבור הוסטה למקום מעניין יותר, אבל כאן זאת רמה גבוהה יותר מכיוון שהגבר המצלם עושה זאת במודע. הוא לא יכול להתנתק מהאתר שנותן לו חדשות ספורט מעניינות והוא מוכן לשחק את המשחק ולעשות כאילו. הבחירה בסיטואציות מדויקת והאנשים המצולמים כל כך משכנעים בהתכוננות שלהם לצילום, שהצופה חייב לצחוק כשהוא קולט מה באמת קורה. יש כאן שימוש חכם בשיטה שבה לצופה יש מידע שלגיבור בסיטואציה אין. הבחירה בנקודת המבט של הגבר המצלם שמה את הצופה במקומו וכך מעבירה את כל הסיפור ללא מאמץ.

 

הדבר הכי חזק במודעות הוא שאתר הספורט מצליח להעביר את המסר שהוא נחשק ומספק חדשות ספורט חמות נון סטופ, בלי להתעסק בכלל בתכנים וביכולות שלו. הייתי שמח להיות זבוב על הקיר כשהאשה עם התינוק תבקש מבעלה להראות לה איך יצאה התמונה.

 

הכותב הוא סמנכ"ל קריאייטיב באדלר חומסקי

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x