שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
קמפיין עולמי

קמפיין עולמי: לכשכש בכלב

מודעה טובה מעוררת סקרנות. למשל המודעה הזאת. ברגע הראשון בכלל לא מבינים מה רואים. כלומר ברור שזה כלב, אבל פה פחות או יותר נגמר העניין

עודד קרמר 09:1414.02.13

מודעה טובה מעוררת סקרנות. למשל המודעה הזאת. ברגע הראשון בכלל לא מבינים מה רואים. כלומר ברור שזה כלב, אבל פה פחות או יותר נגמר העניין. מכאן אתה לבד במערכה. הכלב הזה, מה הוא עושה? ולמה הוא כחול? יש לו רצועה? ומה זה הדבר הזה שיש לו ליד הפה? והוא לא מבין שהוא אף פעם לא יצליח לתפוס את הזנב של עצמו? ומהרגע שמתחילים לשאול שאלות מתמכרים. בשלב הזה כבר יותר קשה לעזוב, עד שמוצאים את התשובות. וכשמסתכלים לעומק אפשר למצוא אותן. הנה המשאית על הזנב והרכב באזור הפה. וביניהם יש רווח. וכמה שהכלב לא ינסה הוא לא יצליח לסגור את הפער הזה. וכשמנסים להבין מה אומרים לך, אפשר לרדת עם העיניים למטה ללוגו של מרצדס, ולקבל הסבר על הטכנולוגיה החדשה ששולטת במרחק מכלי רכב אחרים, ולא מאפשרת להתנגש במכונית שלפניך. פתאום, הכל מתחבר.

 

סוכנות: אוגלבי; מדינה: קולומביה; לקוח: מרצדס סוכנות: אוגלבי; מדינה: קולומביה; לקוח: מרצדס

 

הכותב הוא סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון

בטל שלח
    לכל התגובות
    x