שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
קמפיין עולמי

קמפיין עולמי: חתכתי לחופשה

המודעה מבריקה כי כל מה שהיא אומרת זה בוא תחליף את הגטקס בחוטיני - וצא לדרך

עודד קרמר 09:0207.02.13

מכירים את זה שחורף וקר ואתם רק רוצים לברוח? שכל מה שאתם יכולים לחשוב עליו זה על מקום חם? שאם זה היה תלוי בכם, הייתם עוזבים הכל ונוסעים עד שיחזור הקיץ? אז תחשבו כמה גרוע המצב בסקנדינביה, איפה שבאמת קר.

המודעה הזאת מבריקה כי היא לא מתעסקת בדימויים מורכבים ולא אומרת שום דבר. כל מה שהיא אומרת זה בוא תחליף את הגטקס בחוטיני - וצא לדרך. ובינינו, מי לא היה רוצה לעשות את זה. בטח במחיר כזה.

 

הלקוח: חברת התעופה נורוויג'ין; מדינה: נורבגיה; סוכנות: ליאו ברנט הלקוח: חברת התעופה נורוויג'ין; מדינה: נורבגיה; סוכנות: ליאו ברנט

 

הכותב הוא סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון

בטל שלח
    לכל התגובות
    x