$
קמפיין עולמי

קמפיין עולמי: עיניים עצומות לרווחה

האזנה לשידור חי של משחק ברדיו היא חוויה יותר מצומצמת, ולכן הניסיון להעביר אותה במודעה הוא מאתגר. בדיוק בגלל זה המודעה שלפניכם היא חזקה

טל ריבן 08:5025.07.13

השבוע אני מקנא בסדרת מודעות לערוץ הספורט של רדיו בייג'ינג. כל מי שנכח באירוע ספורט עם קהל רב הרגיש עד כמה החוויה היא כזאת שמעורבים בה כל החושים. האזנה לשידור חי של משחק ברדיו היא חוויה יותר מצומצמת, ולכן הניסיון להעביר אותה במודעה הוא מאתגר. בדיוק בגלל זה המודעה שלפניכם היא חזקה.

 

  • לקוח: Beijing Sports Radio, משרד: Ogivly&Mother
    לקוח: Beijing Sports Radio, משרד: Ogivly&Mother
  • קמפיין עולמי רדיו בייג'ינג
    קמפיין עולמי רדיו בייג'ינג
  • קמפיין עולמי רדיו בייג'ינג
    קמפיין עולמי רדיו בייג'ינג

רואים בה יציע ספורט, מלא באוהדים הצופים במשחק, רק שהם עושים את זה בעיניים עצומות. מלבד הפרט הזה, הם נראים בדיוק כמו שנראים אוהדים במשחק: עומדים במתח, מעודדים בקול, מנופפים בצעיפים וכו׳.

 

הוויז'ואל עוצמתי ומפתיע. על פניו, הוא נראה כמו צילום רגיל של קהל במגרש, אבל ברגע שמגלים שהעיניים שלהם עצומות, נוצר אימפקט חזק. בשלב השני, אתה שואל את עצמך, איך הם עשו את זה? הבימוי של האוהדים במודעה מדויק ומרשים.

  

 

המודעות הולכות הכי רחוק שאפשר עם האמירה שחוויית ההאזנה למשחק בשידור החי שלהם, היא הדבר הקרוב ביותר למגרש שניתן במגבלות הרדיו. היוצרים הצליחו להדגים כיצד הם לוקחים אותך ממש למגרש, ומעבר לכך שאתה לא יכול לראות, הכל אותו הדבר. הם הצליחו למזער את המגבלה של הרדיו בדרך מבריקה. המשפט Hear It live מסכם זאת בפשטות.

 

הכותב הוא סמנכ"ל קריאייטיב באדלר חומסקי

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x