סגור

שחר של יום חדש: הביטקוין מזנק ב-9.5%, האת'ר בכמעט 13%

לאחר שפל של 18 חודשים שאליו הגיע הביטקוין בשבת, רמה של 17,600 דולר, מטפס המטבע מחדש אל מעבר ל-20,000 דולר; "רוכשים עם מזומן צריכים להחליט אם הם מחכים לעוד ירידה או שזו ההזדמנות שלהם עכשיו"

חוזרים לבעוט: הביטקוין והאת'ר נסחרים בעליות חדות לאחר הנפילה החופשית של השבועות האחרונים - כשבשבת צלל הביטקוין עד ל-17,600 דולר, שפל של 18 חודשים.
ההתאוששות המהירה החלה כבר אתמול, כשהביטקוין חצה מחדש את ה-20 אלף דולר. הבוקר עולה מטבע הקריפטו החזק בעולם ב-9.5% ל-20,050 דולר. האת'ר קופץ בכמעט 13% לסביבת 1,075 דולר (נתוני קוינדסק).
"רוכשים עם הרבה רצון מחזיקים במזומן בהמתנה לרכוש את המטבעות בזול. הם צריכים להחליט אם הם הולכים על קנייה בעוד ירידה של 20% או שזו ההזדמנות שלהם עכשיו. אם הם יחכו יותר מדי, הם אולי יצטרכו לרדוף אחרי המטבעות במחירי גבוה יותר", אמר לקוינדסק ג'ורדי אלכסנדר (Jordi Alexander), מנהל המידע ב-Selini Capita.
רגע לפני העלייה החדה צייץ אתמול מנכ"ל פלטפורמת הסטרימינג Waitroom (ואחד ממייסדיה) ויני לאנגהאם (Vinny Langham): "הרמה של שבת יכולה לסמל את התחתית, אם המטבע יעלה מחדש במהירות למעל 20 אלף דולר בשלישי או רביעי - אחרת אנחנו נמצאים בשוק דובי שיימשך עוד זמן".
על אף ההתאוששות הנאה, לביטקוין יש עוד דרך ארוכה להגיע לרמות השיא שלו שנרשמו בנובמבר, כשנסחר קרוב ל-69 אלף דולר. מתחילת השנה איבד המטבע כ-50% מערכו, עדיין פחות גרוע מהאת'ר, שצלל בכמעט 70% מתחילת 2022.