סגור

הספאק שמיועד להתמזג עם קבוצת המדיה של טראמפ: נפתחה נגדנו חקירה רגולטורית

לפי הודעת Digital World Acquisition Corp, החקירה מנוהלת על ידי רשות ני"ע האמריקאית ורגולטור הפיננסים FINRA, ומתמקדת בדיווחי החברה ובהתנהלותה בימי ההודעה על המיזוג עם טראמפ מדיה. לפני יומיים הודיעו שתי החברות כי הגיעו להסכם לגיוס של מיליארד דולר לחברה הממוזגת

חקירה רגולטורית נפתחה נגד חברת הספאק שמתכננת להתמזג עם קבוצת המדיה החדשה של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, Trump Media & Technology Group.
לפי הודעת חברת הספאק, Digital World Acquisition Corp, החקירה מנוהלת על ידי רשות ני"ע האמריקאית (SEC) ורגולטור הפיננסים FINRA (או Financial Industry Regulatory Authority), ומתמקדת בדיווחי החברה ובהתנהלותה בימי ההודעה על המיזוג.
החברה החדשה של טראמפ מתכננת להשיק רשת חברתית חדשה בשם 'TRUTH Social', שלדבריו תתחרה בפייסבוק ובטוויטר – שתיהן מחרימות את הנשיא לשעבר בשל ההסתה שלו, לטענת הרשתות, שעוררה את הסתערות תומכיו על גבעת הקפיטול.
לפי הודעת DWAC, הרגולטורים ב-FINRA פנו אליה זמן קצר לאחר הודעת טראמפ על המיזוג המתוכנן, ב-20 באוקטובר השנה, עם שאלות על המסחר בחברה בתקופה שקדמה להודעת המיזוג.
1 צפייה בגלריה
דונלד טראמפ נואם בעצרת בחירות 1.11.20
דונלד טראמפ נואם בעצרת בחירות 1.11.20
דונלד טראמפ
(צילום: איי פי)
רק לפני יומיים הודיעו שתי החברות המיועדות למיזוג, Trump Media & Technology והספאק Digital World Acquisition, כי הגיעו להסכם לגיוס של מיליארד דולר לחברה הממוזגת בהנפקת הספאק המתוכננת, מ"קבוצה מגוונת של משקיעים מוסדיים". זהות המשקיעים לא פורסמה. בסוף הההודעה נכלל דיווח על החקירה של הרגולטורים.
בשבוע שעבר דיווחה רשת CNBC שחברת הספאק לא דיווחה על הדד ליין שהציבה TRUTH Social להשקת גרסת בטא מוקדמת, בנובמבר השנה. ב-CNBC פנו לחברה ושאלו מדוע לא דיווחו מוקדם יותר על החקירה – וכן שאלו האם המשקיעים שעליהם דיווחה השבוע היו מודעים לחקירה כשהחליטו על ההשקעה העתידית. מ-DWAC לא נמסר תגובה.