סגור

בלעדי
לקראת הנפקה: מור גמל מגייסת כ-54 מיליון שקל מספרה, אייל לפידות ומשקיעים נוספים

שווי החברה בעסקה נמוך ב-20% מהשווי בהנפקה שתתבצע לציבור; למור אופציה להגדיל את סכום ההשקעה בכ-32.2 מיליון שקל

בית ההשקעות מור מתקדם להנפקת חברת הגמל שלו. ל"כלכליסט" נודע כי מור גמל מגייסת כ-53.7 מיליון שקל מקרן הגידור ספרה, אייל לפידות וקבוצת משקיעים פרטיים.

שווי החברה בעסקה נמוך ב-20% מהשווי בהנפקה שתתבצע לציבור. עוד נודע כי למור אופציה להגדיל את סכום ההשקעה בכ-32.2 מיליון שקל אם תושלם הנפקה ראשונה לציבור.
במסגרת האופציה ייקבע מספר מניות מור גמל שיוקצו למשקיעים כנגד סכומי ההשקעה הנוספים, לפי מחיר שיגלם למור גמל שווי חברה של עד 600 מיליון שקל לפני הכסף.

2 צפייה בגלריה
אייל לפידות חדש
אייל לפידות חדש
אייל לפידות
(צילום: פאביאן קולדורף)
עבור מור גמל מדובר באבן דרך משמעותית, שמחזקת את חברת הגמל לקראת הכניסה לעולמות הפנסיה והבעת אמון משמעותית בדרך להנפקת החברה.
חברת הגמל וההשתלמות של מור מנהלת נכון לאוגוסט 2021 כ-23 מיליארד שקל, והיא רשמה צמיחה אורגנית של כ-142% מתחילת השנה. לפי נתוני גמל נט, מור גמל נמצאת במקום הראשון בתעשייה, עם העברות נטו של 8.9 מיליארד שקל וצבירה של 12 מיליארד שקל מתחילת השנה.
בחודש שעבר נודע כי רשות שוק ההון בחרה במור גמל כאחת החברות לניהול קרנות פנסיה ברירת מחדל. מור, שהוקם לפני 15 שנה, מצוי בשליטת יוסי לוי ומנוהל בידיו ובידי אלי לוי. בשליטה שותפה גם משפחת מאירוב. מאיר גרידיש הוא יו"ר חברת הגמל, אורי קרן משמש כמנהל השקעות ראשי, ואורי קיסוס מכהן בתפקיד המנכ"ל.

2 צפייה בגלריה
מנכ"ל מור יוסי לוי
מנכ"ל מור יוסי לוי
יוסי לוי
(צילום: יח"צ)