סגור

נחשף בכלכליסט
מור בית השקעות מאשר: הגיש הצעה לניהול קרן ברירת מחדל

זאת במסגרת מכרז רשות שוק ההון לניהול קרן פנסיונית; נכון לעכשיו הוא המשתתף החדש היחיד בו לאחר שילין לפידות החליט לוותר; הרווח הנקי של מור עלה ל-8 מיליון שקל ברבעון השני

מור בית השקעות אישר היום (ב'), כפי שנחשף בכלכליסט, כי הגיש הצעה לניהול קרן ברירת מחדל פנסיונית במכרז של רשות שוק ההון. המכרז יערך בנובמבר הקרוב ונכון לעכשיו מור תהיה המשתתפת החדשה היחידה בו לאחר שילין לפידות החליט לוותר על ההשתתפות.


מור, בניהולם של יוסי ואלי לוי, הוא בית השקעות בצמיחה. היקף הנכסים המנוהלים על ידו עמד נכון ל-15 באוגוסט 2021 על כ-51.9 מיליארד שקל, ביחס להיקף נכסים של כ-32.6 מיליארד שקל בסוף 2020. מנוע הצמיחה הנוכחי של בית ההשקעות הוא מגזר קופות הגמל שבניהולו. אלו גדלו לכדי 22 מיליארד שקל בתוך שנתיים בלבד.

1 צפייה בגלריה
יוסי לוי מייסד בית השקעות מור
יוסי לוי מייסד בית השקעות מור
יוסי לוי מייסד בית השקעות מור
(צילום: עמית שעל)

הרווח של החברה מניהול קופות גמל הסתכם ברבעון השני ב-1.8 מיליון שקל. בבית ההשקעות מסבירים כי הם מבקשים ליהנות ממומנטום הצמיחה של חברת הגמל ושוקלים להנפיק אותה בתל אביב בנפרד.
בד בבד, הדו"ח הפיננסי של מור הראה שהרווח של מור ממשיך לצמוח. החברה רשמה עלייה קלה ברווח הנקי ל-8 מיליון שקל ברבעון השני של השנה לעומת רווח של 5.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. המגזר בו החברה רשמה את הרווח הגבוה ביותר הוא מגזר קרנות הנאמנות עם רווח רבעוני של 12.5 מיליון שקל. היקף הנכסים בקרנות הנאמנות עומד על כ-21 מיליארד שקל.
הכנסות הרבעון השני של השנה עמדו על 83 מיליון שקל, עלייה של כ-54% ביחס לרבעון המקביל.