סגור

סבב מינויי בכירים בטבע: מחזקת את הנוכחות הישראלית בהנהלה

חברת הפארמה הישראלית הודיעה על שורת מינויים לאחר עזיבתו של מנכ"ל הפעילות בארה"ב ברנדון אוגריידי; כעת יהיו ארבעה ישראלים בהנהלת טבע

חברת הפארמה הישראלית טבע מכריזה על סבב גדול של מינויים בכירים. זאת כשברקע המשקיעים ממתינים לשמוע חדשות מהחברה בגזרת הסדר בתביעת משככי הכאבים.
השינוי המשמעותי ביותר הוא עזיבתו של ברנדון אוגריידי, מנכ"ל החטיבה המסחרית בארה"ב מצד אחד וחיזוק נוכחות ישראלית בהנהלה מן הצד השני.
כעת יהיו ארבעה ישראלים בהנהלת טבע ושישה מחברי ההנהלה הבכירה יהיו בישראל, ובראשם המנכ"ל קור שולץ שמתגורר בישראל. כמו כן, בסבב הנוכחי מצטרפת אישה להנהלה הבכירה של חברת התרופות.
עזיבתו של אוגריידי היא אירוע משמעותי עבור טבע, שכן מדובר בשוק הגדול והמשמעותי שלה שגם ספג את מרבית המהלומות בשנים האחרונות. אוגריידי, שעובד בטבע קרוב ל-30 שנה, נותר אחד הבכירים הוותיקים ביותר בחברה.
הקידום הישראלי המשמעותי ביותר הוא מינויו של מרק סבג, שמשמש כיום כסמנכ"ל בכיר למשאבי אנוש למנכ"ל החטיבה המסחרית בשווקים הבינלאומיים.
2 צפייה בגלריה
מרק סבג מנכ"ל החטיבה המסחרית בשווקים הבינלאומיים בחברת טבע
מרק סבג מנכ"ל החטיבה המסחרית בשווקים הבינלאומיים בחברת טבע
מרק סבג
(צילום: ראובן קפוצ׳ינסקי)
גליה ענבר, בכירה באמדוקס לשעבר שעובדת בטבע מאז 2019, תחליף את סבג. אלי שני ישמש מעתה כמנהל חטיבת השיווק והפורטפוליו הגלובלית של טבע.
2 צפייה בגלריה
גליה ענבר לסמנכ"לית בכירה משאבי אנוש תקשורת ומותג גלובליים ו ESG חברת טבע
גליה ענבר לסמנכ"לית בכירה משאבי אנוש תקשורת ומותג גלובליים ו ESG חברת טבע
גליה ענבר
(צילום: תמר סלומון לביא )
סבג ושני מחליפים למעשה את סוון דתלפס, שימונה למנהל הפעילות של טבע בצפון אמריקה. תפקידו הקודם של דתלפס יפוצל בין שני הבכירים הישראלים.