בלדי הכפילה רווחים ברבעון הראשון בזכות העלאות מחיר והרחבת נתח פעילות בשופרסל
גם הירידה במחירי חומרי הגלם תרמה לקפיצה במכירות וברווחיות וחברת הבשר דיווחה על רווח נקי של 30.3 מיליון שקל, עלייה של 105%. המכירות קפצו ב-51.5% ל-395 מיליון שקל בעקבות גידול בנתח הפעילות ברשת שופרסל על חשבון נטו
העלאת מחירים שביצעה בשנה שעברה וירידה במחירי חומרי הגלם, הקפיצו את מכירות ורווחיות בלדי ברבעון הראשון וחברת הבשר חתמה את הרבעון עם הכפלת הרווח הנקי (105%) ל- 30.3 מיליון שקל. מכירות בלדי צמחו ברבעון ב-51.5% ל- 395 מיליון שקל, הן בעקבות העלאות מחיר שהחברה ביצעה בשנה שעברה, הן מעיתוי חג הפסח, שחל השנה במחצית הראשונה של חודש אפריל, בעוד ב- 2024 חל במחצית השנייה של החודש, והן מהחלטת שופרסל תחת האחים שלומי ויוסי אמיר, להגדיל את נתח הפעילות של בלדי ברשת, על חשבון חברת נטו.
ההתרחבות נרשמה במקביל להתמתנות ההשפעות של עליית מחירי חומרי גלם בעולם, ועלויות נלוות לייבוא, ואחרי העלאת מחירים לצרכן, מה שהוביל לקפיצה של 60% ברווח הגולמי שהסתכם ב- 78.8 מיליון שקל. כתוצאה מכך, עלתה הרווחיות הגולמית ל- 20% מהמכירות, לעומת 19% ברבעון המקביל אשתקד.
למרות זינוק של 125% בהוצאות הנהלה וכלליות, שהסתכמו ב-11.4 מיליון שקל, כתוצאה מהפרשות לפיצויים בשל עדכון שכר ותגמולים לנושאי משרה אשר נכנסו לתוקף בינואר החולף, שקוזז בצעדי התייעלות שהפחיתו את שיעור הוצאות המכירה ל-6.7% מהמכירות (לעומת 8.4%), רשמה החברה קפיצה של 84% ברווח התפעולי שהסתכם ב-41 מיליון שקל, כך שהרווחיות התפעולית קפצה ל- 10.4% מהמכירות, לעומת 8.5% ברבעון המקביל אשתקד.
קבוצת בלדי שבשליטת 78.95% ארז דהבני, פועלת בשלושה תחומים עיקריים: מפעלי הקבוצה, סחר ולוגיסטיקה. תחום מפעלי הקבוצה כולל מפעל בעפולה שבו היא מייצרת, מעבדת ואורזת מגוון מוצרי מזון ובהם מוצרי בשר בקר, צאן ועופות. תחום הסחר כולל בעיקר ייבוא, רכש מהשוק המקומי ומכירה של מוצרי בשר, דגים טריים וקפואים, פירות וירקות ומוצרי בצק. התחום הנוסף הוא תחום הלוגיסטיקה, הכולל בעיקר את המרכז הלוגיסטי החדש שהקימה באזור התעשייה תימורים, בקריית מלאכי.






























