סגור

מינוי ראשון למנכ"ל מגדל החדש: ענת אטלס תנהל את החטיבה לפיתוח עסקי ודיגיטל

שגיא יוגב, שמונה באחרונה לעמוד בראש חברת הביטוח, מינה את אטלס, שעזבה את המתחרה הראל, במקומו של ערן צימרמן שהודיע על עזיבתו

מינוי ראשון של מנכ"ל מגדל החדש, שגיא יוגב. ענת אטלס, שעזבה לאחרונה את הראל, מונתה למנהלת החטיבה לפיתוח עסקי ודיגיטל, במקומו של ערן צימרמן. יוגב, שעזב גם הוא את הראל לאחר מינויו של ניר כהן למנכ"ל, מכיר את אטלס מעבודתם המשותפת שם.

כפי שפורסם ב"כלכליסט" במוצ"ש, צימרמן הודיע ליוגב על עזיבתו שנתיים לאחר שנכנס לתפקיד אליו הובא על ידי המנכ"ל הקודם רן עוז. צימרמן היה אחראי על האסטרטגיה והפיתוח העסקי וכן על השיווק, הדיגיטל והחדשנות, על שיפור תהליכים ועל תחום הדאטה, אותו ייסד בחברה. המהלך המשמעותי ביותר שלו היה כשותף להחלטת החברה לעבור לניהול תיק ההשקעות שלה מתוך תפיסת ESG.

1 צפייה בגלריה
ענת אטלס מונתה ל מנהלת החטיבה לפיתוח עסקי, דאטה ודיגיטל ב מגדל ביטוח
ענת אטלס מונתה ל מנהלת החטיבה לפיתוח עסקי, דאטה ודיגיטל ב מגדל ביטוח
ענת אטלס
(צילום: ניקי וסטפהל)

אטלס (43) שימשה עד לאחרונה כסמנכ"לית בכירה, מנהלת אגף פיתוח עסקי, פרויקטים ואנליזה בחטיבת ביטוח כללי בהראל חברה לביטוח. לפני כן שימשה מאז 2005 בתפקידים שונים בחטיבות הביטוח הכללי והאקטואריה בהראל. היא בוגרת תואר שני במנהל עסקים (MBA Executive) בהצטיינות, עם התמחות בניהול סיכונים וביטוח; תואר שני (MA) באקטואריה בהצטיינות ותואר ראשון (BA) בכלכלה וסטטיסטיקה בהצטיינות יתרה – כולם מאוניברסיטת חיפה.