סגור

רני צים וקרן ריט 1 רוכשות 12 דונם בגני תקווה תמורת 124 מיליון שקל

חברת מרכזי הקניות וקרן הריט צפויות להרחיב את המרכז המסחרי שבבעלותן: על הקרקע צפוי להיבנות מרכז מסחרי בהיקף של כ-20 אלף מ"ר וכ-5,000 מ"ר משרדים, שיהוו הרחבה של המרכז שבנייתו הושלמה באוגוסט 2021

רני צים מרכזי קניות וקרן ריט 1 רכשו 12 דונם בגני תקווה מקבוצה של פרטיים תמורת כ-124 מיליון שקל. זאת, במטרה להרחיב את המרכז המסחרי שבבעלותן.


הקרקע נרכשה באמצעות חברה משותפת בה לרני צים מרכזי קניות 55% מהמניות, ולריט 1 יתרת המניות. אך הצדדים חתמו על הסכם שמעניק לקרן אופציה לרכוש מניות נוספות בחברה המשותפת, כך שהיא תוכל להגיע ל-50% ממניותיה.

1 צפייה בגלריה
רני צים בעל השליטה  יו"ר רני צים מרכזי קניות
רני צים בעל השליטה  יו"ר רני צים מרכזי קניות
רני צים בעל השליטה ויו"ר רני צים מרכזי קניות
(צילום: מאיר אדרי )

על הקרקע שרכשו השותפות אפשר לבנות מרכז מסחרי בהיקף של כ-20 אלף מ"ר וכ-5,000 מ"ר משרדים, שיהוו הרחבה של המרכז המסחרי שבנייתו הושלמה באוגוסט 2021 ושטחו הבנוי כיום הוא כ-9000 מ"ר.
לחברת 'רני צים מרכזי קניות' 7 מרכזים מסחריים פעילים, בערד, נתיבות, בית שאן, מעלות, נוף הגליל, אום אל פחם וירכא. לאחרונה השלימה הקמה של 2 מרכזים מסחריים נוספים: כאמור בגני תקווה ובטירה, אותם שיווקה באופן כמעט מלא ויפחתו לקהל החודש.
בנוסף, החברה מקדמת פרויקטים של מתחמים מסחריים בישובים ערביים ובהם טמרה, טייבה, אום אל פאחם (שלב ב') ורהט, וכן החלה בנייה למגורים בישובים ערביים. הצעד הראשון בתחום הוא בישוב פארדיס הסמוך לזכרון יעקב.