סגור
מתחם האלף זכות מגורים זירת הנדלן
מתחם האלף במערב ראשל"צ

ראשל"צ: 18 דונם במתחם האלף נרכשו ב-893 מיליון שקל - לטובת הקמת 450 דירות

החברות עמרם אברהם ושי חי אחזקות זכו במכרז של עיריית ראשל"צ לרכישת שלושה מגרשים במערב העיר - המיועדים למסחר ומגורים; עמרם אברהם סיימה היום את הנפקת סדרת האג"ח הראשונה שלה, במסגרתה גייסה כ-139 מיליון שקל

חברת עמרם אברהם הודיעה היום שזכתה, בשיתוף עם חברת שי חי אחזקות, במכרז של עיריית ראשל"צ ותרכוש שלושה מגרשים במתחם האלף בראשל"צ, בשטח כולל של כ-18 דונם, במחיר של 893 מיליון שקל. בחטיבת הקרקע ניתן יהיה להקים פרוייקט בהיקף של 450 יח"ד, כ-7,083 מ"ר שטחי מסחר וכ-300 מ"ר מבני ציבור.
מתחם האלף, שממוקם באזור דיונות החול ממערב לכביש איילון דרום (20), מדרום לשדרות רחבעם זאבי וממזרח לשדרות מרילנד, מתפרס על פני כ-1,500 דונם וכולל זכויות לכ-1.7 מיליון מ"ר לתעסוקה ועוד כ-5,000 יחידות דיור.
לאור העובדה שבראשון לציון יש הרבה מאד אזורי תעסוקה ומסחר, שאינם מצליחים במיוחד, ובו זמנית שכונות פרבריות ומנותקות, מדובר בפרויקט שאפתני. ייחודו של המתחם הוא בניסיון לשלב בין תעסוקה למגורים ולייצר עירוניות אינטנסיבית יש מאין.
חברת עמרם אברהם הוקמה ב-1989 כחברה למוצרי בניין ועבודות עפר. ב-2002 הוקמה זרוע היזמות של הקבוצה, "עמרם אברהם חברה לבניין בע"מ", שעוסקת בייזום והקמת פרויקטים למגורים, מסחר, תעסוקה ומלונאות.
ברבעון הראשון של 2022, הכנסות החברה עמדו על 481 מיליון שקל. החברה סיימה היום את הנפקת סדרת האג"ח הראשונה שלה, במסגרתה גייסה כ- 139 מיליון שקל. בין הפרוייקטים הבולטים של החברה: מגדל מגורים ומלונאות באתר קולנוע אסתר בנתניה (בתכנון), קומפלקס מגורים ותעסוקה ברחוב דיזנגוף בנתניה (בתכנון), ו-576 יח"ד ברובע הברון בפרדס חנה (בהקמה).