סגור

"הכלב" של מאסק יצא מהמלונה: קוינבייס מאפשרת מסחר בדוג'קוין שמזנק ב-30%

בורסת הקריפטו הגדולה בארה"ב הודיעה כי מעתה משקיעים מקצועיים יכולים לסחור במטבע; בחודש הקרוב צפויה קוינבייס לאפשר לכלל המשקיעים לסחור בו; הדוג'קוין זינק ב-6,000% מתחילת השנה בדחיפת מאסק שצייץ לא אחת לטובת המטבע, אך איבד מחצית משוויו מאז השיא במאי; הביטקוין ביום נוסף סביב מחיר של 37 אלף דולר

בורסת הקריפטו קוינבייס הכניסה את הדוג'קוין לשירות ה-Pro שלה – החל מאתמול נפתחה האפשרות למשקיעים מקצועיים לסחור במטבע, שהחל את דרכו כסוג של בדיחה וקפץ ב-6,000% מתחילת 2021 - בעיקר בזכות הציוצים המעודדים של אלון מאסק.


נזכיר כי המטבע איבד בשפל של מאי מחצית משוויו מאז השיא באותו חודש (כמו יתר המטבעות הדיגיטליים הפופולריים), בעיקר בעקבות הקשחה ברגולציה מצד סין כלפי שוק הקריפטו.

1 צפייה בגלריה
קוינבייס קוין בייס
קוינבייס קוין בייס
קוינבייס
(צילום: גטי אימג'ס)

קוינבייס (Coinbase) היא אחת מבורסות הקריפטו הגדולות בעולם, ובחודש אפריל הפכה לחברה ציבורית לאחר הנפקה בבורסת נאסד"ק – ונסחרת בשווי של 49.9 מיליארד דולר.
דוג'קוין כבר פתוח למסחר באפליקציית רובינהוד ובאמצעות פלטפורמת ג'מיני (Gemini). הוא מקפץ לו הבוקר ב-33% למחיר של 43 סנט, עדיין הרחק מרמת השיא שרשם בשבוע הראשון של מאי, 69 סנט.
והנה אחד הציוצים המפורסמים של מאסק לטובת הדוג'קוין, מחודש פברואר השנה:


קוינבייס הודיעה ב-14 במאי (לפני שבועיים) כי תכניס את הדוג'קוין למסחר בפלטפורמה שלה בתוך חודש וחצי-חודשיים. החברה הודיעה כי תצא הודעה נפרדת כאשר יתאפשר המסחר לכלל המשקיעים.
לאחרונה צייץ אלון מאסק כי הוא עובד עם מפתחי דוג'קוין על שיפור היעילות בביצוע עסקאות בו. מייסד טסלה מעורב עד הראש בשוק הקריפטו - לפי דיווחים נפגש בעת האחרונה עם מנהלי חברות כריית מטבעות קריפטו בצפון אמריקה. זאת, במטרה לשפר את ייצור המטבעות הווירטואליים כך שיגרמו לנזק סביבתי מופחת ככל שאפשר.
הביטקוין מדשדש יום נוסף סביב מחיר של 37 אלף דולר, האת'ר במגמה דומה.