סגור

סינית יקרה: החשמלית של FAW עשויה לעלות כמו שתי טסלות חדשות

לפי נתוני משרד התחבורה ביחס למשלוחי הרכב הקרובים, מדובר במכונית שתעלה 400 אלף שקל לפחות; בכך תהפוך למכונית הסינית היקרה ביותר שמוצעת למכירה בישראל

כמה תעלה בישראל ההונגצ'י, המכונית הסינית היקרה ביותר? התשובה היא ככל הנראה 400 אלף שקל לפחות, כך עולה מנתונים של משרד התחבורה אשר מסכמים את משלוחי היבוא הקרובים אשר נמצאים בדרכם לישראל.



כפי שפורסם ב"כלכליסט", המשלוחים לישראל כוללים מכוניות טסלה מודל Y בכמות נאה, ולצידן גם מספר מכוניות הונגקי אשר מיובאות באמצעות חברת סמלת, שמייבאת ארצה גם את פיאט וקרייזלר. הנקודה המעניינת לגבי רכבי השטח הגדולים של הונגקי, מותג היוקרה של FAW הסינית, היא המחיר המוצהר אשר נע בין 399 אלף ל-499 אלף שקל. זאת בשעה שטסלה 3 חדשה עולה כ-200 אלף שקל.
מדובר במחיר היעד שיבואן הרכב מצהיר עליו בפני הרשויות בישראל. מחירו של הרכב בפועל, כאשר הוא מגיע לצרכן, עשוי להשתנות מכיוון שלעתים היבואן מצהיר על מחירי יעד שונים כדי "לבלבל את האויב". אבל לרוב מדובר במחיר קרוב למחיר הרכב בסוכנות, והמשמעות היא שההונגקי תהיה כנראה בבוא היום המכונית הסינית היקרה ביותר אשר שווקה אי פעם בישראל.


1 צפייה בגלריה
מכונית סינית הונגקי ESH9
מכונית סינית הונגקי ESH9
הונגקי
(צילום: יצרן)

ההונגקי 9 ESH הוא רכב כביש שטח שאינו מבייש במימדיו את מרצדס S קלאס. כך, לפי נתוני היצרן מדובר ברכב אשר משתרע על 5.2 מטרים לאורך ועל רוחב של מעל שני מטרים.
לצד ההונגקי ניתן להבחין גם ברישומי מכוניות קארמה, שמחירן המוצהר נע בין 750 ל-900 אלף שקל.