סגור

גו טו גלובל רוכשת חברת שיתוף קטנועים גרמנית

מטרת הרכישה של חברת EMMY לפי הפרסומים, היא לאפשר התפשטות "לכל עיר אירופית עד 2025". סכום העסקה לא נמסר, אולם היא כוללת הקצאת 25% ממניות גו טו לבעלי המניות של אמי, מהלך שמעלה את ההחזקות שלהם ל-35.9%

חברת שיתוף כלי הרכב הישראלית גו טו גלובל, חברת הבת של שגריר ובבעלותו החלקית של אדם נוימן, רוכשת את EMMY, חברת שיתוף קטנועים גרמנית. החברה אינה מפרטת את שווי העסקה.
המטרה, לפי פרסומי החברה, היא לאפשר התפשטות של החברה "לכל עיר אירופית עד 2025".
1 צפייה בגלריה
אדם נוימן לשעבר מנכ"ל wework 2018
אדם נוימן לשעבר מנכ"ל wework 2018
אדם נוימן לשעבר מנכ"ל wework 2018
(צילום: איי פי)

לפי דיווחי שגריר, בתמורה למניות EMMY תקצה גו טו גלובל לבעלי המניות של EMMY סך של 25% מהון המניות של גו טו גלובל לאחר ההקצאה. לאחר הרכישה יחזיקו בעלי המניות של EMMY ב-35.9% מהון המניות של גו טו גלובל.
חברת EMMY מחזיקה בצי של כ-3,000 קטנועים שיתופיים שפרוסים בין היתר בברלין, בהמבורג ובמינכן. גו טו גלובל מחזיקה כיום במספר ציי רכב בספרד, בישראל ובמלטה, כאשר לפי פרסומים באירופה, יעדיה הבאים הם איטליה, הולנד ופורטוגל.
גו טו גלובל מוביליטי עוסקת בתחום שיתוף הרכב, ופעילותה ממוקדת באופניים, קטנועים ומכוניות.
EMMY מחזיקה בבסיס משתמשים של כ-300 אלף רוכבים, המחזיקים במנוי לשירות. לפי אותם פרסומים, החברה הגרמנית ביצעה לפני מספר חודשים עסקת רכישת קטנועים גדולה, שיועדה להגדיל את היקף הצי שלה ב-1,500 קטנועים נוספים מיצרנית סינית – עסקה שגו טו תידרש כעת לממן.