סגור

"טסלת העל" לא תיוצר; מאסק: "הדגם המקורי כל כך טוב"

מנכ"ל טסלה צייץ כי החברה לא תייצר את הגרסה הבכירה ביותר של מודל S - ה-PLAID פלוס, שאמורה להיות ספינת הדגל שלה. באתר טסלה ישראל הדגם עוד מופיע ככזה שיהיה זמין ב-2022

בניגוד ליצרני הרכב הגדולים אשר מתכננים דגמים חדשים שנים קדימה, טסלה נוקטת בגישה יותר ליברלית וגמישה וכאשר דגם חדש אינו עונה על ציפיות היצרנית - היא פשוט מבטלת את השקתו, כרגיל באמצעות ציוצים של אלון מאסק.


הפעם הודיע מאסק כי טסלה משנה כיוון - ובוחרת שלא לייצר את הגרסה הבכירה ביותר של מודל S, ה-PLAID פלוס. דגם זה מופיע באתר טסלה גם בישראל, כאשר הוא נושא תווית מחיר של 594,990 שקל - אולם לפי אתר היבואנית בעברית, הרכב יהיה זמין רק בשנת 2022, מה שככל הנראה אינו צפוי להתרחש. לפי מאסק, הסיבה לביטול הייצור היא שה-PLAID המקורית "פשוט כל כך טובה".



ה-PLAID פלוס אמורה היתה להיות ספינת הדגל של טסלה, כלומר הגרסה הבכירה והחזקה ביותר של מודל S הוותיקה אשר מצוידת בסוללה שמאפשרת טווח נסיעה תאורטי מרשים במיוחד של 834 קילומטרים.
הביצועים של ה-PLAID פלוס, לפחות ברמה התאורטית, הם כאלה שמסוגלים להביך מכוניות על: זינוק מאפס ל-100 קילומטרים לשעה תוך פחות משתי שניות ומהירות מרבית שעוברת בקלות את רף ה-300 קמ"ש.

1 צפייה בגלריה
טסלה מודל S
טסלה מודל S
טסלה מודל S
(צילום: יצרן)