סגור
ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי נמל תעופה בן גוריון נתב"ג
חנויות דיוטי פרי בנתב"ג. המוצרים לא נאספו (צילום: ערן גרנות)

חזרתם לארץ בזמן המלחמה והשארתם מוצרים בדיוטי פרי? כך תוכלו לאסוף אותם

עשרות אלפי ישראלים שטסו לחו"ל לפני המלחמה עם איראן לא יכלו לאסוף את המוצרים שרכשו בדיוטי פרי. כעת מפרסמת רשות שדות התעופה את המועדים בהם ניתן יהיה לאסוף את החבילות

רשות שדות התעופה פרסמה מתווה שיאפשר לעשרות אלפי ישראלים שחזרו לארץ מחו"ל במהלך המלחמה עם איראן בטיסות והפלגות חילוץ או דרך מעברי הגבול, לאסוף את המוצרים שרכשו בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.
הנוהל מיועד רק ללקוחות הדיוטי פרי שרכשו חבילה לפני המלחמה וחזרו דרך נתב"ג עד 19 ביוני - אז נפתחה נקודת איסוף ייעודית בנמל (החנויות עצמן היו סגורות בתקופת המלחמה); כמו כן הנוהל מיועד לישראלים שחזרו לארץ שלא דרך נתב"ג.
לפי הנחיות רשות שדות התעופה והמכס, החל ממחר (25.6) בשעה 20:00 תיפתח עמדת שירות לבעלי חבילות דיוטי פרי באולם מקבלי פנים, אזור G, שתפעל בשלושה סבבים לפי מועדי החזרה המקוריים לישראל.
סבב 1 - ללקוחות שתאריך החזרה המקורי היה 13-16 ביוני: איסוף החבילה יהיה בין 25 ביוני משעה 20:00 ועד 29 ביוני בחצות.
סבב 2 ללקוחות שתאריך החזרה המקורי היה 17-25 ביוני: איסוף החבילה בין 30 ביוני משעה 01:00 ועד 3 ביולי בחצות.
סבב 3 ללקוחות שלא יוכלו להגיע בסבבים 1+2: איסוף החבילה בין 4 ביולי משעה 01:00 ועד 11 ביולי בחצות.
העמדה תפעל 24 שעות ביממה. רק הלקוח שהחבילה רשומה על שמו יוכלו לאסוף אותה (אין אישור למסירת חבילות באמצעות ייפוי כוח). יש להצטייד בדרכון ובספח הכניסה לארץ (ניתן לבקש מראש דו"ח כניסות באמצעות אתר רשות האוכלוסין) יש להציג קבלה מודפסת או דיגיטלית של שמירת קניות שנשלחה ללקוח ביום הרכישה.
במקביל, שירות הזמנת מוצרים מהבית חוזר לפעילות מלאה. ניתן להזמין מראש מוצרים באמצעות אתר האינטרנט, לשלם בחנות בעת הטיסה , ולאסוף המוצרים בחנות או בעמדת שמירת הקניות.