סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

דרושים בודקים: האם למרות הכל זה המקצוע המבוקש ביותר בהייטק

בודקי תוכנה, QA, הם חלק מהפיתוח ותפקידם לבדוק את תקינות המוצר שבסופו של דבר מגיע ללקוחות. בחלק מהמקומות לא דורשים תואר או ניסיון על מנת להתחיל בתפקיד כאשר השכר ההתחלתי הוא 10,000 שקל בחודש

בודקי התוכנה, QA, הם אלה שאחראים על איכות המוצר הסופי, ונדרשים לוודא את תקינות המוצר שבסופו של דבר מגיע ללקוחות. "כנגזרת של פריחת ההייטק הישראלי, ראינו בשנים האחרונות כיצד גם תפקידי ה-QA חווים האצה משמעותית – מתוך הבנה שהצלחת פיתוח המוצר תלויה מאוד בתהליך הבדיקות. לכן, תהליכי הבדיקות מהווים חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מתהליכי הפיתוח", אומר שחר שיינפלד, QA Manager ב-Noname Security.

לדברי יניב ארוך, דירקטור QA בחברת הייסולט "יש עליה בדרישה של אנשי QA בשנים האחרונות כיוון שחברות שמות דגש על איכות במיוחד כאשר יש תחרות רבה על כל משתמש".
למרות הטרנד בחלק מהחברות לוותר על אנשי QA ולהעביר את ביצוע הבדיקות למפתחים לדברי דניאל טבין-רותם, מנהלת משאבי האנוש של חברת רדיס ישראל, דווקא מתחדד הצורך בתפקיד והמשמעות האמיתית של מהנדסי הבדיקות.
"הצורך להסתכל על המוצר ומערכת בשלמותה, להבין כיצד הלקוח חושב וישתמש במוצר מקבל משמעות חשובה מאוד. העבודה של אנשי ה-QA כחלק מהפיתוח מגוונת ומשלבת עבודה עם המתכנתים אך גם עבודה צמודה עם מנהלי המוצר . אצלנו ברדיס יש מגוון רחב של טכנולוגיות ומוצרים וגם אנשי הבדיקות שלנו מגיעים מרקע מגוון", היא אומרת.
השכר ההתחלתי של אנשי QA הוא כ-10,000 שקל בחודש ויכול לטפס בהתאם לניסיון ולסט היכולות שמביא איתו העובד. בחלק מהמקומות לא נדרש תואר אקדמי וגם לא בהכרח ניסיון. "מה שמאפיין מועמד מתאים הוא בראש ובראשונה ניצוץ בעיניי – רצון ללמוד ולחקור דברים חדשים, שכן עובד עם הרצון והתשוקה יכול ללמוד תוך כדי תנועה. ב-Noname למשל חשוב לנו ניסיון בביצוע בדיקות Backend, הבנה של ממשקי תוכנה (API), וניסיון בהקמה ובקונפיגורציה של תשתיות בענן מהווה יתרון", אומר שיינפלד.
מלבד מוטיבציה גבוהה ורצון ללמוד, לאנשי QA צריכה להיות גם אוריינטציה טכנולוגית ולדברי יניב ארוך הפער בין הבודקים של היום לבין מתכנתים בהקשר הטכנולוגי הולך וקטן. בנוסף, בודקי תוכנה צריכים להיות בעלי 'חשיבה של בודק'. "בודק תוכנה טוב נדרש לחשוב מחוץ לקופסא, איך להכשיל את המערכת, איך למצוא את השגיאות, היכן הן מתחבאות ולכן חשיבה של בודק כאיש מקצוע זה דבר הכרחי להצלחה".
1 צפייה בגלריה
מפתחים מתכנתים פיתוח DEVOPS
מפתחים מתכנתים פיתוח DEVOPS
בודקי תוכנה, אילוסטרציה
(צילום: שאטרסטוק)

שיינפלד למשל הוא בוגר תואר ראשון במדעי המחשב בעל ניסיון רב גם בניהול צוותי QA, אבל אחרים הגיעו לתפקידי QA גם ללא רקע טכנולוגי או ניסיון. למשל, ורד אוריאן, אנליסטית בתחום הדאטה סיינס בחברת ארמיס הגיעה לחברה ללא רקע טכנולוגי וללא ניסיון ב-QA. "ארמיס החליטו 'לקחת עלי צ'אנס'. זכיתי להיות מהראשונים בחברה ולבנות את התשתית הראשונית. גדלתי יחד עם החברה, והידע שצברתי בתפקיד ה-QA איפשר מינוף לתפקידי הנוכחי. מה שעזר לי בדרך זה רצון ומוכנות ללמוד, להודות במה שאני לא יודעת, עזרה וליווי מאנשים אחרים, להתעסק בהכל מהכל - גם אם זה לא תחת התפקיד הרשמי, לצבור כמה שיותר ידע בהבנה שמתישהו זה ישמש אותי, להיות חברותית ולעזור איפה שאפשר", היא אומרת.
אלה הם כמה מהארגונים שמחפשים היום אנשי QA:
Cybereason
חברת סייבריזן (Cybereason) הינה חברת סייבר הגנתית אשר מגנה על נקודות הקצה בארגונים ומטרתה לבצע זיהוי, מניעה ונטרול של תקיפות סייבר. סייבריזן היא חברה גלובלית אשר פועלת ביותר מ-50 מדינות עם משרדים בטוקיו, סינגפור, לונדון, בוסטון ומרכז פיתוח בישראל.
לחברה מעל ל-200 משרות פתוחות, רובן בתל אביב והיא מגייסת כיום מפתחי אוטומציה ומנהלי צוותי QA.
הבנק הדיגיטלי הראשון
בבנק הדיגיטלי הראשון מחפשים מפתחי אוטומציה עם שלוש שנות ניסיון לפחות, שיצטרפו לבנייה של בנק חדש וחכם – שיציע לראשונה אלטרנטיבה אמיתית לבנקים הגדולים. מדובר באחד התפקידים החשובים להבטחת ההצלחה של בנק חדש, המתבסס על טכנולוגיה חדשנית ודואג שהלקוחות שלנו יהנו משירותים מתקדמים, מעולים וזמינים.
המועמדים הרלוונטיים לתפקידים אלה הם מפתחי אוטומציה מנוסים, עם רקע בשיפור תהליכים וידע ספציפי בבדיקות API.
Noname Security
הסטארט-אפ Noname Security פועל בעולמות אבטחת ממשקי תוכנה ומספק פתרון אבטחה לממשקי API של תאגידים. החברה, שגייסה 85 מיליון דולר תוך חצי שנה, כבר עובדת עם שורת תאגידים אמריקאיים וגייסה למעלה מ-100 עובדים ברחבי העולם.
החברה מתכננת להמשיך ולצמוח עד סוף 2021, וכעת מגייסת בודקי תוכנה ידניים ואנשי אוטומציה. תהליכי הגיוס מהירים ומוטעמים לקצב העבודה הגבוה.
Axis Security
הסטארט-אפ הישראלי Axis Security פיתח פלטפורמת ענן לגישה פרטית ומאובטחת ליישומים ארגוניים, גייס 100 מיליון דולר תוך שנה ונמצא בצמיחה מתמדת. כעת, החברה מגייסת מהנדסי QA שיבטיחו את איכות התוכנה ויעבדו בצמוד לצוותי הפיתוח בסביבה טכנולוגית מאתגרת.
מהנדסי QA ב-Axis מובילים את תהליך הבקרה על המוצרים, מגבשים את מתודות המעקב השונות ומנהלים את התיעוד המתמשך של השימוש בפלטפורמה, כדי לשמור על רמת איכות גבוהה ולפתור בעיות בקלות ובמהירות. מהנדסי QA בחברה נדרשים לניסיון של שלוש שנים לפחות בבדיקת תוכנה ולרקע בבניית תהליכי בקרת האיכות, כמו גם להיכרות מעמיקה עם עולם ה-IT.
Perimeter 81
Perimeter 81 היא חברת סייבר המספקת פתרונות רשת ואבטחת מידע מבוססי ענן. החברה מגייסת למשרות שונות בתחום ה-Q&A ומחפשת בין היתר ראש צוות QA. צוותי ה-QA נדרשים להיות בעלי יכולות מצוינות לפתרון בעיות וניפוי באגים. הצוותים לוקחים חלק פעיל בתהליך פיתוח המוצר, תוך שימת דגש על אסטרטגיה של תיאום איכות ובדיקות – ואילו ראש צוות QA יהיה אחראי לבניית התיעוד, הנהלים והפונקציונאליות מקצה לקצה של החברה.
החברה מחפשת אחר מועמדים עם ניסיון של שלוש שנים לפחות בתחום ה-QA, בעלי ידע טכנולוגי נרחב וניסיון מוכח ב- API testing , WEB application, MongoDB, HTML/CSS/Javascript ועוד.
תהליך הראיונות מתקיים דרך ה-Zoom ובהמשך במתכונת פרונטלית.
ארמיס
חברת ארמיס הגלובלית, שהוקמה בישראל, עוסקת בתחום ההגנה נגד מתקפות סייבר למכשירי IoT. הפלטפורמה של החברה מאפשרת למשתמשים לקבל תמונה ברורה ועמוקה של כלל הנכסים הדיגיטליים של החברה, החולשות והסיכונים שהם מהווים ברשת וכן להתריע על התנהגות חריגה של אותם הנכסים.
עבודת הבדיקות בארמיס מתבססת על הבנת המוצר בצורה הכי טובה שאפשר, והעובדים מתעמקים בכלל החלקים של המוצר - בין אם פיזיים, אינטרנטיים או מערכי נתונים בענן. כיום אנו מצפים מהמועמדים שלנו להכיר את עולם הרשתות, להיות בעלי ניסיון רחב בעולם בבדיקות, מוטיבציה גבוהה ורצון ללמוד.
תהליך הגיוס כולל ראיון טלפוני קצר, ראיון מקצועי עם המנהל המגייס וראש הקבוצה, ראיון HR ובדיקת ממליצים.
לפרטים נוספים על המשרה ולהגשת מועמדות: armis.BE.22A@applynow.io
Pecan.ai
Pecan.ai בונה פלטפורמה המאפשרת לאנליסטים לבנות בעצמם מודלים לניבוי תוצאות עסקיות, המבוססים על Machine Learning ומבצעת אוטומציה של כל תהליך ה- Data prepperation. פקאן מחפשת QA מנוסה שיצטרף לצוות ויעבוד על מערכות דאטה מורכבות. מועמדים נדרשים ליותר מ-5 שנות ניסיון כמהנדסי אוטומציה, ניסיון מוכח בעבודה עם SQL ו-Python, עבודה עם מערכות Big Data, הכרות בעבודה עם טכנולוגיות WEB, וכן תואר ראשון במדעי המחשב – או כל תואר מקביל.
Venn
Venn מפתחת פלטפורמה לבניית קהילות בשכונות מגורים שמתממשקת למערכות הניהול של מנהל/בעל הנכסים, לעסקים שכונתיים ולחללים משותפים ומאפשר לדיירים בשכונה לקבל ערך רב יותר ממגוריהם בשכונה. החברה ממשיכה לצמוח ולהתרחב וכעת מחפשת להרחיב את צוות המהנדסים שלה ולגייס את מהנדסי האוטומציה המובילים הבאים של החברה.
Venn מחפשת Lead Automation Engineer עם לפחות 5 שנות ניסיון ובעלי ידע וניסיון בהטמעה של תשתיות אוטומציה עבור מערכות Backend ו-Frontend. חשובה הכרה לעומק של תהליכים, כלים ומתודולוגיות עבודה של אוטומציה QA, כמו גם הכרות עם עולמות ה-Cloud וה-Performance. לבסוף, החברה מחפשת אנשים שצמאים לאתגר ועניין ורגילים לסביבה עבודה דינמית המאפיינת סטארט-אפים.
Photomyne
פוטומיין היא חברת תוכנה שמתמחה בעיקר בפיתוח טכנולוגיות ואפליקציות מבוססות בינה מלאכותית (AI) בתחום הנוסטלגיה וההווי המשפחתי. האפליקציות שלה מאפשרות למשתמשים ברחבי העולם לסרוק, לשמור, לשתף ולחוות את זיכרונותיהם המשפחתיים, בצורה מהירה ויעילה בין אם הם שמורים בצורה פיזית, באלבומים, נגטיבים ושקופיות, ובין אם דיגיטלית והכל באמצעות הסמארטפון. החברה נסחרת בבורסת תל-אביב.
כעת החברה מגייסת בודקי ובודקות QA ללא צורך בניסיון קודם, שיהיו חלק מצוות המו"פ בסביבה של טכנולוגיות מתקדמות, כמו deep learning ותשתיות ענן, יעבדו בשיתוף עם כל צוותי החברה ויסייעו בפיתוח נכסים פנימיים וחיצוניים. בודקי\ות QA בפוטומיין נדרשים/ות ליכולות ארגון ופתירת בעיות גבוהות, וכן ליכולת לעבוד באופן עצמאי לצד עבודה בצוות.
Cognyte
קוגנייט פועלת בתחום ה-Security Analytics Software, טכנולוגיה מבוססת תוכנה שמאפשרת לארגונים וממשלות לנתח כמויות גדולות של מידע ולהפיק ממנו תובנות כדי לזהות, לנטרל ולמנוע איומים. למעלה מ -1,000 לקוחות מעל 100 מדינות ברחבי העולם הטמיעו ומשתמשים בפתרונות של Cognyte.
QA בעולם האנליטיקה הוא ייחודי ושונה באופיו מ-QA בעולם הפיתוח הקלאסי. כאן שיטות העבודה הן בהגדרה לא סטנדרטיות ולעיתים גם לא צפויות ודורשות הכרות מעמיקה עם מה שקורה מתחת לפני השטח, לצד ידע וניסיון המאפשרים לקחת טכניקות בקרת איכות ולהתאים אותן לעולם הייחודי הזה. ה-QA אצלנו דורש מיומנות גם בטכניקות, שמגיעות מעולם המחקר והפיתוח ב-big data and analytics ונדרשת עבודה צמודה מאוד עם קבוצות המחקר שלנו שהן מהמובילות בעולם. למעשה, QA הינו חלק אינטגרלי מתהליך המחקר, כך שזאת הזדמנות בלעדית להיחשף למחקרים וליכולות הייחודיות הללו כבר בשלבים הראשוניים ויש מקום ואחריות להשפיע, לייעל ולשפר. זהו קרש קפיצה מדהים לעולם ה- Analytics המתקדם ביותר בעולם והזדמנות לעבוד צמוד עם המוחות מהמבריקים בתחום.
נדרש ממועמד\ת להגיע עם ניסיון והבנה מעמיקה בתהליכי QA, יכולות בפיתוח והפעלה של כלי אוטומציה מגוונים, יכולות אנליטיות בניתוח התוצאות, הסטטיסטיקות ומשמעויות וכן יכולות דיבוג והבנה מעמיקה של מערכות הפעלה שונות. נדרשת הבנה בסיסית בעולם האנליטיקה והביג דאטה כמובן, אך יחד עם כל האמור לעיל יש לציין שאנחנו ב-Cognyte מאמינים בפיתוח וקידום של העובדים שלנו ומילת המפתח היא פוטנציאל.
גלאסבוקס
חברת גלאסבוקס, המספקת שירותי תוכנה לניתוח נתוני גלישה, מחפשת QA Automation Team Lead. . דרישות התפקיד:
אדם חד ומקצועי, מנטור בנשמה, שיכול להוביל צוות של חמישה אנשים בישראל ובחו"ל, בעל ניסיון ניהולי עשיר, מסור ומקשיב לצרכי הלקוחות, שלוקח על עצמו אחריות ויוזמה מצד אחד- ויודע לגשר ולנהל מצבים מורכבים ובעל תפיסה מערכתית רחבה.
Upstream Security
חברת הסטארט-אפ הישראלית Upstream Security, פיתחה פלטפורמת ענן המשמשת לאבטחת סייבר ולניתוח נתונים עבור תחבורה חכמה, כלי רכב מקושרים, מכוניות אוטונומיות ומוצרי ביטוח. החברה ממשיכה להרחיב את צוות QA ומגייסת מהנדס/ת בדיקות ידניות מנוסה, עם הבנה טכנית וניסיון במוצרי SaaS ו-Data Base.
מהנדסי QA בחברה נמצאים בשלבים הקריטיים של פיתוח המוצרים והם אחראים על ביצוע הבדיקות מתחילת תהליך הפיתוח ועד לשלב הסופי. הם עובדים ביחד עם צוותי הפיתוח מצד אחד ומהצד השני הם נדרשים להבין את צרכי הלקוחות המשתמשים בפתרונות החברה. התפקיד מצריך יכולת למידה גבוהה, יכולת עבודה עצמאית וחשיבה מחוץ לקופסא.
Parametrix
הסטארטאפ Parametrix, חברת אינשורטק שפיתחה מוצרים להגנה מפני השבתות ענן בארגונים, מגייסת אנשי QA Automation Engineer, תפקיד שמשלב בדיקות ידניות ופיתוח תשתיות וכלי אוטומציה.
דרישות התפקיד – לפחות שנתיים ניסיון בתפקיד דומה של בדיקות תוכנה במוצר Web Application. ניסיון בעבודה עם PYTHON וכלי בדיקות שונים. התפקיד כולל הצטרפות לצוות פיתוח מתרחב וצומח, לקיחת חלק בתכנון וביצוע הגרסה עם הזדמנויות עתידיות לקידום. מהות העבודה היא בדיקות ידניות לצד פיתוח תשתיות וכלי בדיקות לטובת מוצר UI.
Pixellot
פיקסלוט, חברת הספורט-טק המתמחה בשידור אוטומטי של משחקים ויצירת דאטה בעזרת בינה מלאכותית, ממשיכה להרחיב את צוות ה- QA שלה. בחודשים האחרונים החברה גייסה 5 מהנדסי QA וכעת היא מגייסת סטודנט למשרת QA בחטיבת האלגוריתמיקה ומהנדס QA.
מהנדסי QA בחברה מבצעים בדיקות של החומרה (מצלמות, מחשבים ועוד) ושל התוכנה שמפיקה אוטומטית את אירועי הספורט, מבצעים בדיקות במגרשי ספורט אמיתיים וכן בדיקות במעבדה עם מערכות המדמות את המערכות במגרשים. פיקסלוט שמשדרת מעל 80 אלף משחקים בחודש, מ-18,000 מגרשים מ- 57 מדינות ברחבי העולם, מעסיקה מעל 200 עובדים בארץ, מגייסת אנשים טובים, חדורי מוטיבציה, למגוון רחב של משרות לקחת חלק בייצור המהפיכה בעולם הספורט ומעודדת מצויינות והצלחה, מציעה התפתחות מקצועית, קידום ותנאים תחרותיים.
Ramon.Space
חברת Ramon.Space המפתחת מערכות מחשוב על לחלל מגייסת איש צוות QA שמבין את המערכות המורכבות של טכנולוגיות חלל ושיש ביכולתו לפתח כלי QA בסטנדרט גבוה לתעשיית החלל.
התפקיד כולל פיתוח ובניית מגנוני בדיקות תוכנה, כולל הטמעה ויישום של מגנוני בדיקות תוכנה עבור רכיבים ומערכות שאמורים לתפקד בתנאים הקיצוניים השוררים בחלל.
דרישות התפקיד: 6 שנים ניסיון בפיתוח תוכנה או בפיתוח בדיקות תוכנה. רמת תכנות גבוהה בשפת C ופייתון. ניסיון במכשירי אוטומציה ותשתיות. יכולות אנליטיות גבוהות ופתרון בעיות.
ניתן לשלוח קורות חיים למשרה בלינק הבא
פינסטרה
חטיבת התשלומים של חברת פינסטרה צומחת במהירות ומרחיבה את קבוצות הפיתוח והמוצר.פינסטרה היא חברה גלובלית המונה אלפי עובדים, ומשרדיה הראשיים נמצאים בלונדון. החברה מפתחת מערכות בתחומי התשלומים, ההלוואות, חדרי העסקאות, הנזילות, הבנקאות הקמעונאית ועוד.הסניף הישראלי של פינסטרה ממוקם בכפר סבא ומונה 350 עובדים, ופעילות התשלומים העולמית של החברה מנוהלת ממנו. 
כרגע פתוחות מספר רב של משרות בדיקות אוטומציה, למגוון הצוותים בקבוצות הפיתוח השונות.דרישות התפקיד: ניסיון בבדיקות אוטומציה, עם דגש על כתיבת טסטים ב JAVA / SELENIUMתפקיד הבודק בפינסטרה מכיל בדיקות קומפוננטות של המערכת, והן בדיקות רוחביות של המערכת מקצה לקצה.העבודה דינמית בצמוד לגופי הפיתוח והפרודקט. מה שעוד מייחד את תפקיד הבודק בפינסטרה, הוא ההיכרות העמוקה עם העולם העסקי הנדרשת מכל בודק, יכולת שבסופו של דבר, תתרום להתקדמות ופיתוח הקריירה במעבר מתפקידי בדיקות לתפקידי פיתוח או ניהול מוצר.
Hysolate
חברת Hysolate מרחיבה את קבוצת הQA שלה ומגייסת לתפקידי:Automation Developer , QA Engineer (בודק ידני ובודק אוטומטי בכיר) סה"כ 3 משרות פתוחות.
Hysolate מאפשרת לארגונים ליצור בקלות סביבות עבודה מקומיות ומבודדות בנקודות קצה ארגוניות או לא ארגוניות, תוך דקות ולנהל אותן מהענן. למעשה, המוצר של Hysolate מאפשר מערכת הפעלה וירטואלית על בסיס מערכת הפעלה הקיימת של המשתמשים. במחלקת הQA, אנו אחראים לשחרר גרסאות איכותיות של מוצרי החברה כאשר כל הפיצ'רים נתמכים במערכת ההפעלה הוירטואלית.
בחברה עובדים במתודולוגיות פיתוח אג'ייל ומחלקת ה-QA הומוגנית ומספקת "שירות" לצוותי הפיתוח על בסיס ספרינטים קבועים, דבר אשר מאפשר לנו ידע רוחבי רב, שיתוף ושחרור גרסאות יחד.
בחברה מחפשים בודק תוכנה בעל רקע מסוים בIT אשר יכול לעזור בביצוע בדיקות מורכבות כגון: ניהול מחשבים, תאימות של מחשבים, רשתות תקשורת ואבטחת מידע.
בנוסף כדי לשחרר גרסאות CI/CD אנו מחפשים מפתח אוטומציה מוכשר שיצטרף למחלקת המו"פ שלנו ויפתח את תשתית האוטומציה ו-DevOps של מוצרי החברה וכן יפתח את הבדיקות המורכבות יותר על בסיס מערכת ההפעלה הוירטואלית.
Zadara
Zadara הינה חברה טכנולוגית, המפתחת תשתיות ושירותים לספקי ענן מקומיים (Local CSP) וחברות טלקום. Zadara מנהלת למעלה מ300 עננים המותקנים ברחבי העולם ומשרתים אלפי לקוחות קצה.
מטה החברה ממוקם בקליפורניה ומחלקות הפיתוח נמצאות במשרדי החברה ביקנעם ובתל-אביב. לחברה משרדים נוספים באירופה, אסיה, אוסטרליה ודרום אמריקה.
משרות QA פתוחות בחברה:
על מנת לספק את קצב הגידול המהיר של החברה, נפתחו עשרות משרות ביניהן לתפקידים Senior QA\ QA Tech lead במשרדים במגדלי אלון בתל אביב וביקנעם העבודה כוללת שיתוף פעולה הדוק עם מנהלי ומפתחי המוצרים בכדי להבטיח את האיכות הגבוהה ביותר של מוצרי Zadara.
ורוניס
ורוניס עוסקת בתחום הסייבר ההגנתי וביג דאטה. החברה הינה ציבורית העוסקת בתחום אבטחת מידע פנים ארגוני ומניעת דליפות מידע מתוך החברה החוצה.
היא מפתחת פלטפורמה הכוללת מספר מוצרים שמטרתם להגן על המידע הקיים, ניהול ההרשאות וניטור דרכי הגישה לתוך הארגון. מדובר בחברה גלובלית עם מאות עובדים בישראל (מרכז הפיתוח של החברה נמצא בארץ), לחברה למעלה מ-7000 לקוחות ברחבי העולם, בכל המגזרים. היא מעסיקה 1,900 עובדים ברחבי העולם, מתוכם מאות בישראל.
החברה מחפשת אנשי QA ידני עם נסיון בבדיקות של פתרונות SAAS ורקע מעולם הסייבר סקיוריטי.
רדיס
חברת רדיס, מגייסת למגוון תפקידים מתחום ה- QA. החברה מחפשת אנשים עם ניסיון בעולמות התקשורת, מערכות מורכבות אך גם ניסיון בעולמות הweb והcloud לתפקידי Web Automation Engineer, QA Automation Team Leader- ועוד.
ZoomInfo
חברת ,ZoomInfo אשר נמצאת בימים אלו בשלבי צמיחה מהירה, מחפשת אחר חמישה QA אשר יצטרפו לחברה.,ZoomInfo מספקת פלטפורמה לאיתור ושימור מידע עסקי עבור ארגונים. פלטפורמת החברה מאפשרת למחלקות השיווק והמכירות לאתר מידע עשיר אודות ארגונים ואנשי מפתח בארגונים אלה ובכך מקצרת זמני מחקר ושימור מידע ומאפשרת למקד קמפיינים שיווקיים וגם לאתר מועמדים מתאימים לגיוס. הטכנולוגיה, שמבוססת על בינה מלאכותית, מזהה מגמות בעולם העבודה כמו תפקידים חדשים בשוק ומעבר בין תפקידים. החברה מונה כ- 1800 עובדים במספר סניפים בארה״ב. מרכז הפיתוח של ZoomInfo נמצא ברעננה ומונה מעל ל- 260 עובדים, מתוכם כ-200 אנשי פיתוח.
חברת OpenWeb
אופן ווב פועלת במטרה לייצר שיח ציבורי בריא ואיכותי יותר ונלחמת במונופול על השיח ברשת.
החברה פיתחה טכנולוגיה שמסננת טוקבקים פוגעניים ואלימים ומייצרת שיח ענייני בשולי הכתבות, מעין יקום מקביל מזה של פייסבוק. המערכת מוטמעת על גבי אתרי התוכן הגדולים בעולם ומאפשרת למערכת העיתונות המסורתית להוביל את השיח הציבורי שנכון להיום נשלט בבלעדיות על ידי הרשתות החברתיות.
אופן ווב נמצאת בגדילה משמעותית בשנה האחרונה ומגייסת כיום מעל ל-10 משרות בתפקיד QA במשרדי החברה בתל אביב.
ניתן לראות את המשרות באתר החברה
ATERA
חברת ATERA הישראלית פיתחה מערכות לניהול, חיזוי ומניעת תקלות מערך המחשוב, ובכך מאפשרת לארגונים לעבוד מרחוק ולנהל את צורכי המחשוב שלהם ללא תלות במיקום הפיזי בו עובדיהם נמצאים.
החברה מונה מעל 110 עובדים ומשרדי החברה ממוקמים בתל-אביב. בחברה 4 משרות פנויות לתפקידי QA ומזמין עובדים ישראלים נוספים להצטרף לשורותיו.
Explorium
חברת Explorium פועלת בתחום מדעי הנתונים, והפלטפורמה אותה פיתחה מיועדת לסייע לחברות לבנות מודלים איכותיים של חיזוי באמצעות טכנולוגיות למידת מכונה ובינה מלאכותית.
החברה מונה מעל 150 עובדים במספר סניפים בארץ ובעולם. בחברה 2 משרות פנויות לתפקידי QA ומזמין עובדים ישראלים נוספים להצטרף לשורותיו.
Plus500
חברת Plus500 היא קבוצת פינטק גלובלית, המספקת מגוון פתרונות ומוצרים פיננסים, מפתחת ומפעילה פלטפורמות מסחר. פלוס500 מתרחבת בימים אלו ולה עשרות משרות פתוחות, ביניהן, נמצאים בתנופת גיוס וקליטה של מהנדסי תוכנה, מנהלי מוצר, וגם אנשי .QA פלוס500 עברו למודל עבודה היברידי כאשר עבור משרות ה -QA הפתוחות מקום העבודה הוא במטה החברה שבחיפה.
Artlist
חברת הקריאייטיב והטכנולוגיה Artlist מפעילה מוצרים שונים של כלי עריכת וידאו ומאגרי מדיות דיגיטליות ליוצרי תוכן ברחבי העולם, הכוללים יותר מ-820 אלף נכסים המתעדכנים על בסיס יומיומי. בשנה האחרונה רכשה Artlist שתי חברות ונמצאת בצמיחה מתמדת, עם כ-250 עובדים באפיקים, ת"א ורעננה. החברה מגייסת מהנדסי ,QA שיעבדו בצוות R&D.
Cato Networks
חברת Cato Networks הישראלית, שנוסדה ב-2015 על ידי שלמה קרמר וגור שץ, חלוצה בעולם בפיתוח ואספקת שירות ענן מסוג .SASE השירות מאפשר לארגונים להחליף מספר רב של מוצרי תקשורת ואבטחת מידע פיזיים בשירות הענן הגלובלי של Cato. החברה שהצטרפה השנה למועדון חדי הקרן היוקרתי, התרחבה לאחרונה לקומה נוספת במגדל עזריאלי שרונה, בו היא יושבת.
במהלך שנת 2020 החברה גייסה מעל למאה עובדים חדשים וב־2021 בכוונתה לגייס כמאה עובדים נוספים. בין המשרות הפתוחות, משרת מפתח/ת אוטומציה מנוסה בעל חמש שנות ניסיון בתחום לפחות.
Rapyd
Rapyd מפתחת פלטפורמת תשלומים בינלאומית עבור עסקים וצרכנים, שמאפשרת לבצע העברות בנקאיות, העברות לארנקים דיגיטליים, תשלום במזומן ועוד. החברה מפעילה את רשת התשלומים המקוונים הגדולה מסוגה בעולם, שתומכת ב-65 סוגי מטבעות ביותר מ-170 מדינות. לחברה 550 עובדים ברחבי העולם, מתוכם 220 בישראל, והיא עתידה לגייס עוד מאות עובדים למשרדיה בישראל ובעולם. בין המשרות ישנן שמונה משרות QA שפתוחות לאיוש מיידי.
Placer
חברת ההייטק פלייסר המתמחה בפיתוח מערכת מידע לעסקים, בכך שמתבססת על מיקום של משתמשים בזמן אמת. המערכת שפיתחה פלייסר מקבלת בכל רגע נתון נתונים מסמארטפונים של משתמשים ומצליבה אותם עם שכבות מידע נוספות. לאחר ההצלבה, המערכת מנתחת את המידע ומציגה לעסק תובנות שונות כמו אם המשתמש אכן ביקר בחנות.
לחברה יש עשרות עובדים ובשנה האחרונה היא חוותה צמיחה משמעותית ומגייסת QA נוספים.
ניתן לראות עוד פרטים באתר החברה
Payoneer
ענקית הפינטק פיוניר (payoneer) שהנפיקה לאחרונה בבורסה בניו יורק לפי שווי של 3.3 מילארד דולר, פיתחה פלטפורמת תשלומים גלובלית ומעסיקה כ-2000 עובדים בעולם כאשר למעלה מ1000 עובדים במשרדי החברה במשרדי החברה בפתח תקווה.
החברה מגייסת בימים אלו מהנדסי .QA ניתן להגיש קו״ח באתר החברה
חברת ControlUp
ControlUp פיתחה פלטפורמה לניהול מערכות מחשוב עבור תאגידים גלובליים ותומכת כיום ביותר מ 1200 ארגונים בהם: אמריקן אקספרס, ורייזון, T-Mobile ועוד.
הצורך בשינוי דרמטי של מערך המחשוב בחברות רבות ברחבי העולם, כחלק מהמעבר לעבודה מהבית, הפך את הפתרון של קונטרולאפ לחיוני ביותר, ובאמצעותם, יכולים ארגונים לאתר בזמן אמת תקלות או ביצועים ברמה נמוכה וגם לפתור את התקלות מתוך מגוון פתרונות מוכנים מראש, מאותה המערכת. כך קל יותר לתמוך במשתמשי הקצה, לזהות בעיות ועומסים הנוצרים על גבי התשתית ולמצוא את מקור הבעיה במהירות על מנת לספק לה מענה.
החברה מגייסת בימים אלו לתפקידי QA . ניתן לראות את המשרות באתר החברה
Affogata
חברת הסטארט-אפ הישראלית, Affogata פיתחה פלטפורמת מודיעין עסקי מבוססת AI המספקת תובנות בזמן אמת מן הרשת.
הטכנולוגיה של אפוגטה חוסכת אינספור שעות עבודה ידנית ומספקת תחליף לטכנולוגיות קיימות שמנטרות את הרשת. בחברה משרה פנויה לתפקיד QA .
‏ Fyber
חברת Fyber מספקת טכנולוגיה שעוזרת למפתחי אפליקציות ומפרסמים למקסם את ההכנסות שלהם מפרסום במובייל - ומגיעה ליותר ממיליארד משתמשים ייחודיים בחודש בלמעלה מ-180 מדינות. לחברה מאות עובדים במשרדים בישראל, ניו יורק, סן פרנסיסקו, ברלין, לונדון, סיאול ובייג'ין. Fyber נרכשה לאחרונה על ידי חברת דיגיטל טורביין האמריקאית, שנסחרת בנאסד״ק, בעסקה בשווי 600 מיליון דולר.
בחברה משרה פנויה לתפקיד QA לצפייה במשרות הפנויות
גרדנוקס
גרדנוקס, חברת אוטו-טק שעוסקת בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים לכלי רכב חכמים, מחוברים חשמליים ואוטונומיים. המוצרים של גרדנוקס משלבים תוכנה וחומרה ופתרונות לאיומי סייבר ומהווים מהפכה טכנולוגית בעולם האוטומוטיב. הפתרונות אותם פיתחה גרדנוקס, עומדים בקדמת הטכנולוגיה, מביאים את הרכב העתידי לפעול בדומה לטלפונים חכמים , מוזילים את עלויות הייצור ומגנים עליו מפני איומי סייבר. החברה מחפשת בודק תוכנה למטה החברה ברמלה.
ZOOMIN
הסטארט-אפZOOMIN , פיתח פלטפורמה לתזמור ידע מוצרי וטכני. הפלטפורמה שפיתחה החברה שואבת מידע על מוצרים מכל המקורות הזמינים בארגון ומספקת תשובות מותאמות אישית לכל משתמש, בכל מקום שהוא זקוק לו, תוך חוויה אינטואיטיבית בשירות עצמי. העבודה בתל אביב שבין לקוחות חברה תאגידי ענק כמו - מקאפי, סוני פלייסטיישן, סיילספורס, בורגר קינג ומאסטרקארד. בחברה 2 משרות פנויות בתחום ה-QA :, Q&A Lead
Lsports
חברת הספורט-טק ,Lsports הממוקמת באשקלון, ומעסיקה כ-100 עובדים במשרדי החברה בעיר, ממוקמת בצמרת תעשיית ה-Sports-Data העולמית. החברה מספקת מגוון רב של מוצרים, החל מנתוני ספורט המכסים מעל 60 סוגי ספורט שונים, מערכת ניהול נתונים ראשונה בתחומה, מוצרים תומכים כגון מערכת טיפים מבוססת AI , המרת סרטונים של משחקי ספורט לויזואליזציה מבוססת AI ו ,ML יצירת ויזואליזציה חדשה מבוססת על משחקי עבר ועוד. החברה מתמקצעת במתן כלל השירותים והמוצרים בזמן אמת ובמהירות הגבוהה בשוק. בשנה החולפת, עשתה החברה עסקאות במליוני יורו עם ליגות ספורט מקצועניות בארצות הברית.
לחברה מספר משרות פתוחות בתחום ה-QA: , Qa automation
ג'ייגנטיק
ג'ייגנטיק, שעומדת מאחורי פיתוח אפליקציית המשחק החדשנית Clawee , ומאפשרת לשחקנים ברחבי העולם לשלוט במכונות מנוף אמיתיות Claw Machines) ) באמצעות שידור וידאו חי, מגייסת למשרת .Senior QA engineer המשרה דורשת לפחות כשנתיים של ניסיון בתחום. בג'ייגנטיק מגייסים עובדים שרוצים לקחת חלק בסטארט-אפ שגדל מהר, שמתאימים לסביבת עבודה דינמית ורוצים להשתתף ביצירת אפליקציה שמספקת חווית משחק יחודית, מטה החברה ממוקם בתל אביב, והחברה מונה כ-80 עובדים.
סלופארק
סלופארק היא אפליקציית תשלום חניה מהנייד בכחול לבן וחניונים בכל הארץ המעניקה את שירותיה למליוני משתמשים בישראל ובעולם. האפליקציה מבוססת המפה מספקת חווית משתמש ייחודית, מתאימה אוטומטית את החניה לבעל תו תושב, מציגה את היסטוריית החניה לצורכי בקרה, יוצרת פרופיל אישי לכל רכב ועוד.
החברה ממשיכה להתרחב ומגייסת מועמדים מחברות מוצר בתחום ה-QA בעלי ניסיון של שנתיים עד ארבע.
תהליך הגיוס כולל ראיון טלפוני קצר, ראיון מנהל מקצועי, מבחן מקצועי, ראיון HR ובדיקת ממליצים.
Comunix
חברת הגיימינג Comunix פתחה את האפליקציה המצליחה Pokerface, על מנת להפגיש בין אנשים למשחק חינמי מסביב לשולחן פוקר וירטואלי. באפליקציה יכולים השחקנים לשחק באמצעות מטבעות משחק וירטואליים, לתקשר ולראות בווידאו את שאר השחקנים, ולהשתמש בהבעת הפנים המפורסמת והמזוהה עם המשחק – ״פוקר פייס״. החברה עתידה לגייס 3 בודקי תוכנה בחודשים הקרובים.
Imperva
חברת הסייבר אימפרבה Imperva היא חברת אבטחת מידע ישראלית, העוסקת בפיתוח תוכנה להגנה על ארגונים מפני גורמים עוינים. אימפרבה מפעילה שני מרכזי פיתוח גדולים בישראל, ברחובות ובתל אביב, ומעסיקה בהם קרוב ל-500 עובדים. בהם עברו למודל עבודה היברידי. בימים אלו מגייסת החברה כעשרות עובדים נוספים בארץ. בין המשרות הפנויות גם משרות פיתוח אוטומציה הן בסניף רחובות והן בסניף תל אביב, למשרות אלו דרושות מספר שנות ניסיון.
GenCell
GenCell הינה חברה בתחום האנרגיה הירוקה, המתמחה בפיתוח וייצור תאי דלק להפקת חשמל, המבוססים על טכנולוגיית תאי דלק אלקליים מונעי מימן. תאי הדלק, שאינם פולטים פחמן, מחליפים פתרונות אנרגיה מזהמים, כגון: גנרטורים מונעי דיזל וסוללות.
ג'נסל מחפשת לצרף לשורותיה מהנדס איכות עם רקע במכניקה וחשמל, בעל ניסיון בחברות טכנולוגיות העוסקות בפיתוח ויצור מוצרים מולטידיסיפלינריים. תפקידו של המהנדס להוביל ולהטמיע תהליכי בקרת איכות המוצר, הובלת נושא ביקורת איכות ספקים, למידת כשלים וניהול תלונות לקוח.
העבודה הינה בתיאום מלא מול מחלקות הפיתוח, ההנדסה והיצור.
סאפיינס
בחברת סאפיינס, חברה גלובלית, המפתחת תוכנות עבור חברות ביטוח ופיננסים, מחפשים בודקי תוכנה שיצטרפו לצוות רב לאומי, מקצועי ומוכשר ויהיו חלק משמעותי בתהליך הפיתוח וההטמעה של מוצרים שמשרתים מאות לקוחות בכל העולם. בודקי התוכנה בסאפיינס עובדים בצמוד לצוותי הפיתוח והאנליסטים בפרויקטים השונים ונדרשים לידע מתחומים כמו אוטומציה ו-SQL כחלק משגרת עבודתם.
החברה מחפשת בודקי תוכנה מלאי יוזמה, יצירתיים, ובעלי יכולת לעבוד בממשק ישיר עם לקוחות בין לאומיים.
Wisesight טכנולוגיות (וייזסייט)
חברת סטארט-אפ ישראלית המפתחת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לניהול חניה עיר חכמה, מחפשת איש/ת QA. מדובר בתפקיד מאתגר הכולל חשיפה לטכנולוגיות מגוונות, כתיבת תסריטי בדיקה, אפיון ותחקור תקלות, הבנה מעמיקה של מערכת מורכבת לצורך הבנת הגורמים לבעיות.
החברה פיתחה מערכת חדשנית ובלעדית, המבוססת על בינה מלאכותית, מתוך מטרה לתת מענה לבעיות החניה למיניהם בישראל ובעולם. העובדים/ות שיגויסו יצטרפו לכ-20 עובדים המועסקים בחברה במשרדי החברה בירושלים.
SISENSE (סייסנס)
סייסנס מגייסת בודקי תוכנה. הזדמנות להצטרף לחברה שמפתחת מוצר אנליטיקס [דאשבורד] המיועד למשתמשים עסקיים, במטרה לנהל ולנתח מספר מורכב של מקורות מידע [ביג דאטה].
סייסנס, ארגון בצמיחה, מחפשים בודקי/ות תוכנה עם ניסיון בבדיקות ידניות ופיתוח אוטומציה להשתלב בצוות שאחראי על מגוון בדיקות ,מתודולוגיות חדשניות ופיתוח כלים
קווליטסט (Qualitest)
קווליטסט היא חברת בדיקות התוכנה הגדולה בעולם שמונה מעל ל-4500 עובדים בעולם, מתוכם כ-1200 עובדים בישראל. לחברה סניפים בישראל, ארה"ב, בריטניה, רומניה, פורטוגל, גרמניה והודו ובין לקוחותיה ניתן למנות את החברות הגדולות ביותר בעולם. כיום, החברה מגייסת כ-500 עובדים לתפקידי מפתח בתחום בדיקות התוכנה במגוון רחב של תחומים וטכנולוגיות, כאשר מתוכם נדרשים כ-100 עובדים שרוצים לעשות את צעדיהם הראשונים בהייטק בתפקידי ג'וניורים ללא ניסיון עם ניסיון מועט בתחום.
בין התפקידים המבוקשים ניתן למנות בודקי אוטומציה, בודקים ידניים, הנדסאי בדיקות תוכנה, בודקי סייבר ועוד.
אחת מהדרכים להתקבל לחברה היא להצטרף ללימודים במערך הכשרת בדיקות התוכנה שהקימה בשיתוף פעולה עם עיריות כדוגמת שדרות, ראשון-לציון, כרמיאל, בת-ים ועוד. הלימודים נמשכים חודשים ספורים בעלות נמוכה וסמלית ולאחריהם רוב הבוגרים מתחילים לעבוד בחברה.
לקווליטסט מומחיות בבדיקות תוכנה כמעט בכל ענף ותעשייה, כאשר אחד מתחומי ההתמחות שלה היא בדיקות AI שנעשות על-ידי מערכת בשם Qualisense שעוזרת להשלים את עבודת הבדיקות פי 6 מהר יותר לעומת בדיקות רגילות.
Capitolis
חברת הפינטק Capitolis שמפתחת פלטפורמה שמטרתה לאפשר לבנקים וגופי פיננסים גדולים לשתף פעולה ביניהם במטרה למקסם את היעילות הפיננסית של הפעילות שלהן בשוקי ההון מגייסת לתפקיד QA Engineer. הטכנולוגיה שפיתחה קפיטוליס יוצרת חיבור טכנולוגי בין גופים פיננסים מובילים על מנת לעשות אופטימיזציה אוטומטית של פעילות ההון שלהם. החברה מעסיקה 125 עובדים בתל אביב, ניו-יורק ולונדון.
Ermetic
חברת הסייבר Ermetic שמספקת פתרונות הגנה מפני סיכוני גישה והרשאות בענן מגייסת לתפקיד QA Engineer. ארמטיק מאפשרת לארגונים לאכוף בצורה הדוקה יותר מדיניות הרשאות, המבוססת על עקרון least-privilege על המשתמשים ועל יישומי המחשוב וכך למנוע דליפות מידע מתשתיות הענן AWS, Microsoft Azure ו- Google Cloud.
החברה מעסיקה 75 עובדים ומשרדיה ממוקמים בתל אביב.