סגור

השביתה נמשכת: גם מחר לא יתקיימו לימודים בכל הארץ

"מסתבר שלאוצר יש כסף, אבל הוא מעדיף לתת אותו למפעילי קייטנות ולא למורים ולגננות", אמרה מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד בתגובה להודעת האוצר כי יתחיל בהפעלות קיץ בבתי הספר כבר מיום ראשון הקרוב

הסתדרות המורים הודיעה הערב (ד') כי תמשיך להשבית את בתי הספר היסודיים והגנים גם מחר, זאת לאחר שלושה ימים שבהם הלימודים החלו ב-10:00 וההשבתה המלאה היום.
בהסתדרות המורים אמרו כי נציגיהם "מוכנים לשבת עד שייצא עשן לבן ומקווים שביום חמישי שר האוצר ינחה את פקידי האוצר להגיע סוף-סוף עם טבלאות שכר והצעות קונקרטיות לתוספות שכר לכל עובדי ההוראה בשירות המדינה".
מוקדם יותר היום הודיע משרד האוצר כי יתחיל בהפעלות קיץ בבתי הספר כבר מיום ראשון הקרוב. לטענת המשרד, "ההחלטה נובעת מהשביתות והשיבושים הרבים של הסתדרות המורים שפוגעים במערכת החינוך ומונעים את סיומה של שנת הלימודים כראוי". שר האוצר אביגדור ליברמן הסביר כי "לצד הדאגה לציבור המורים, אנחנו חייבים לדאוג גם להורים ולתלמידים, ולכן נממן החל מיום ראשון הקרוב פעילות קיץ בבתי הספר, כך שהמשק יוכל להמשיך לפעול כסדרו".
עם פרסום דבר השביתה מחר, הגיבה מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד להודעת האוצר: "מסתבר שלאוצר יש כסף, אבל הוא מעדיף לתת אותו למפעילי קייטנות ולא למורים ולגננות. עוד היא הודתה ליו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד על "הסולידריות וההגנה על הסייעות מפני ניצול של האוצר".