סגור

הסתדרות המורים תשבית גם מחר את הלימודים עד 10:00

ההסתדרות ממשיכה לתמרן בין הצורך שלה להחריף את העיצומים ואת תכיפותם ובין חוסר ההיגיון בשביתה כללית בשבועיים האחרונים ללימודים, ומאשימה את האוצר שאנשיו מגיעים לישיבות בלי מסגרת תקציב

הסתדרות המורים תשבית גם מחר (ב') את הלימודים עד השעה 10:00 בבוקר, כפי שעשתה היום. זאת במסגרת המדיניות להחריף את העיצומים ואת תכיפותם והניסיון לדחות ככל האפשר את המבחן של שביתה כללית. שביתה כזו נראית די חסרת תועלת בשבועיים האחרונים של שנת הלימודים. הלימודים בחינוך המיוחד יתקיימו כרגיל. השביתה תיערך בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובחטיבות הביניים.
בהודעת הסתדרות המורים נאמר שהיא "ממשיכה בעיצומים לנוכח הזלזול וההתעלמות של ראשי הממשלה בנט ולפיד ושל שר האוצר אביגדור ליברמן ופקידי משרדו מהמערכת המדממת שזקוקה לחבל הצלה מידי". לטענת ההסתדרות, "רק הסכם שכר ימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך. בהסתדרות המורים הודיעו בימים האחרונים כי העיצומים לא יופסקו עד שפקידי האוצר ישימו על השולחן הצעה רלוונטית".
מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד טוענת ש"אם לפיד, בנט וליברמן רוצים לסיים את המשבר הזה, הם יכולים לעשות את זה ברגע. הם כנראה נהנים לראות את מיליוני ההורים סובלים גם מחוסר ודאות במערכת החינוך. אני קוראת להם שוב - בואו, שבו לשולחן המו"מ ותראו איך הפקידים מתנהגים".
בהסתדרות המורים טוענים ש"העיצומים הוחרפו לאחר שפקידי האוצר הגיעו לישיבה נוספת לא מוכנים וללא מסגרת תקציב".