סגור
קמפיין כלכליסט לכנס AI
קמפיין כלכליסט לכנס AI (צילום: No, No, No, No, No, Yes )

מדליית זהב לקמפיין של כלכליסט בתחרות Epica

הקמפיין, "Prompt the Conference Ad", קידם את כנס ה-AI של כלכליסט, והוא הציע לגולשים ליצור בעצמם את מודעת הכנס. Epica היא תחרות הפרסום הבינ"ל היחידה שבה חבר השופטים מורכב מעיתונאים בכירים ועל כן נחשבת לתחרות האובייקטיבית ביותר בעולם הפרסום  

קמפיין "Prompt the Conference Ad", אשר קידם את כנס ה-AI של כלכליסט, זכה במדליית הזהב בתחרות Epica.
הקמפיין, שנוצר על ידי משרד הפרסום No, No, No, No, No, Yes בראשות גדעון עמיחי, דורג במקום הראשון בקטגוריית "Media Innovation - Traditional Media" (חדשנות במדיה - מדיה מסורתית) על ידי חבר שופטים המורכב מעיתונאי שיווק ופרסום בינלאומיים.
1 צפייה בגלריה
מודעות לכנס AI של כלכליסט
מודעות לכנס AI של כלכליסט
מודעות שנוצרו בעזרת הפרומפט לכנס AI של כלכליסט
הקמפיין קרא לקהילה העסקית ליצור מודעות פרסום ייחודיות לכנס ה-AI של כלכליסט, וזאת באמצעות צילום הפרומפט שהופיע במודעה המודפסת ושליחתו ל-ChatGPT. הדבר הפך את המודעה המסורתית לחוויית AI אינטראקטיבית ודיגיטלית, שנוצרה עוד בטרם הכנס החל.
הזכייה במדליית הזהב מהווה הכרה בינלאומית יוצאת דופן ביצירתיות, בחדשנות ובאפקטיביות של הקמפיין הישראלי, וביכולתו לאתגר את גבולות הפרסום המודפס.