סגור

בכיר נוסף עובר מהראל לבנק לאומי: אייל אפרת יעמוד בראש חטיבת הדאטה

מצטרף למנכ"ל חנן פרידמן ולמשנה למנכ"ל רונן אגסי, שניהם עם עבר בהנהלת הראל. החטיבה החדשה תבצע פרויקטים אסטרטגיים חוצי חטיבות בבנק תוך ניצול מאגר המידע הגדול הקיים בבנק

בנק לאומי מקים חטיבה חדשה ועל הדרך מגייס בכיר נוסף עם עבר בהנהלת חברת הביטוח הראל.
הבנק הודיע היום על הקמת חטיבת דאטה, אסטרטגיה ופרויקטים אסטרטגיים ורוחביים, שנועדה להרחיב את היכולות של הבנק בניצול הדיאטה הקיים אצלו. כמו כן תתמקד החטיבה בביצוע פרויקטים אסטרטגיים חוצי חטיבות, תוך כדי התאמת מודל הפעילות של הבנק לשינויים שמתרחשים בשוק הבנקאות.
1 צפייה בגלריה
בנק לאומי
בנק לאומי
בנק לאומי
(שאול גולן)
מי שנבחר לעמוד בראש החטיבה הוא אייל אפרת, שימונה לסמנכ"ל בכיר ולחבר הנהלת הבנק. אפרת כיהן עד לאחרונה כמשנה למנכ"ל ומנהל החטיבה הטכנולוגית (CTO) של קבוצת הראל, תפקיד ממנו פרש ביולי האחרון במסגרת סבב העזיבות והמינויים החדשים בקבוצה, אחרי חילופי המנכ"ל וכניסתו ניר כהן לתפקיד.
אפרת הוא הבכיר השלישי מהראל שעובר לקבוצת לאומי בשנים האחרונות, אחרי מנכ"ל הבנק חנן פרידמן, שכיהן בעבר כיועץ המשפטי הראשי של הראל, ורונן אגסי, המשנה למנכ"ל וראש החטיבה העסקית בבנק, שלפני כן כיהן כמנכ"ל הראל השקעות ומנהל חטיבת הכספים והמשאבים של הקבוצה.
אגסי היה מועמדו של יו"ר מגדל, יפתח רון טל, למנכ"ל החברה, אך הבוקר הודיע כי הוא מסיר את מועמדותו עקב חילוקי הדעות בין רון טל לבין בעל השליטה במגדל, שלמה אליהו, באשר לזהות המנכ"ל הבא של החברה. אגסי הודיע לדירקטוריון מגדל כי בכוונתו להישאר בתפקידו הנוכחי בלאומי.