סגור

בלעדי
אגסי דחה את ההצעה להתמנות למנכ"ל מגדל; "נשאר בבנק לאומי"

ראש החטיבה העסקית בבנק לאומי, רונן אגסי, שלח הבוקר מכתב לבעל השליטה במגדל, שלמה אליהו, ובו דחה את ההצעה להתמנות למנכ"ל חברת הביטוח; המהלך צפוי להביא להסלמה ביחסים בין אליהו שתמך במינוי אגסי לבין היו"ר רון טל שהתנגד לו

ראש החטיבה העסקית בבנק לאומי רונן אגסי שלח הבוקר (ה') מכתב לבעל השליטה במגדל, שלמה אליהו, בו הודיע לו כי הוא דוחה את ההצעה להתמנות למנכ"ל חברת הביטוח, כך נודע לכלכליסט.
אגסי היה נתון בימים האחרונים ללחצים כבדים הן מצד אליהו אשר רצה למנות אותו לתפקיד והן מצד מנכ"ל ויו"ר לאומי חנן פרידמן וסאמר חאג' יחיא אשר לחצו עליו להישאר בבנק.
1 צפייה בגלריה
מימין רונן אגסי ו שלמה אליהו
מימין רונן אגסי ו שלמה אליהו
מימין רונן אגסי ושלמה אליהו
( צילום: מיה כרמי-דרור, עמית שעל )
הבוקר הודיע אגסי לאליהו כי בנסיבות הקיימות הוא דוחה את ההצעה ונשאר בבנק לאומי. אתמול החליט אליהו להקפיא את תהליך בחירת המנכ"ל בשל סירובו של היו"ר יפתח רון טל להביא למינוי אגסי.
רון טל העדיף את אחד משני המועמדים האחרים – ידין ענתבי או שגיא יוגב – והתנגד לאגסי. הסרת המועמדות כעת ע"י אגסי צפויה להסלים את מערכת היחסים בין אליהו לבין רון טל, שכן אליהו יראה ברון טל כמי שמנע ממנו למנות את המנכ"ל שרצה.
כעת עשויה מגדל לעמוד בפני תקופה מאתגרת, שכן המנכ"ל הנוכחי רן עוז עוזב סופית בתחילת נובמבר ולא בטוח כי לחברה ימונה עד אז מנכ"ל חדש.