סגור
התעשייה האווירית תע"א תעשייה אווירית הכניסה לקמפוס של תע"א
התעשייה האווירית (אבי מועלם)

תע"א תמנה עוד 2 סמנכ"לים, בנוסף ל־15 הקיימים - אולי הפעם יבחרו גם בנשים

עבור החברה הביטחונית שנמצאת בבעלות המדינה זאת יכולה להיות הזדמנות לשפר במעט את המאזן המגדרי בהנהלה, שכן מבין 15 הסמנכ"לים מכהנת רק אישה אחת, היועצת המשפטית עו"ד תמר לוז

התעשייה האווירית צפויה לקדם בשבועות הקרובים את מינוים של שני סמנכ"לים חדשים, שיתווספו ל־15 הסמנכ"לים שכבר מכהנים בשורותיה. עבור החברה הביטחונית שנמצאת בבעלות מלאה של המדינה זאת יכולה להיות הזדמנות לשפר במעט את המאזן המגדרי בהנהלה, שכן מבין 15 הסמנכ"לים מכהנת רק אישה אחת, היועצת המשפטית עו"ד תמר לוז.
בימים הקרובים תבחר החברה סמנכ"ל או סמנכ"לית למשאבי אנוש במקום הסמנכ"ל הקודם ברק שטרוזברג שכיהן בתפקיד מסוף 2018 ופרש ממנו לאחרונה. שטרוזברג, בהשכלתו רואה חשבון, כיהן בעבר בתפקיד סגן בכיר לממונה על השכר במשרד האוצר ולאחר מכן בתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש באסם־נסטלה.
הוא הצטרף לשורות התע"א בתקופת הכהונה של היו"ר הקודם הראל לוקר. באחרונה הוא עבר לפז, שבה הוא משמש בתפקיד סמנכ"ל תפעול ומשאבי אנוש. לוקר מכהן בתפקיד יו"ר פז.
ל"כלכליסט" נודע כי מתוך ארבעה מועמדים לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש שהגיעו אל הישורת האחרונה של תהליכי המיון, שלוש נשים. במהלך השבועות הקרובים התע"א צפויה לבחור גם סמנכ"ל או סמנכ"לית חדש לציות, וזאת לאחר שבתקופה האחרונה מילאה את התפקיד באופן זמני עדי הרשטט, המשמשת בתפקיד יועצת לענייני מגדר של מנכ"ל החברה בועז לוי, וזאת על תקן סגנית סמנכ"ל.
הרשטט גם אמונה על הפעלה של מיזם פנימי חדש בתע"א שבמרכזו העצמת מנהלות באופן שיקנה להן כלים להתמודדות על תפקידי ניהול בכירים בתוך החברה ובשאר התעשיות הביטחוניות.