סגור

בנט: אממן מכיסי את הוצאות המזון של משפחתי ברעננה

השבוע חשף רה"מ נפתלי בנט את הוצאות הבית ברעננה בהשוואה להוצאות נתניהו. מהחשיפה עלה כי ההוצאות החודשיות של משפחת בנט על רכישת טייק-אווי עומדות על 24.7 אלף שקל. "למרות שההתנהלות הייתה בהתאם לנהלים, אני ער לתחושה שנוצרה בציבור", צייץ בנט

בעקבות הביקורת הציבורית על הוצאות משלוחי המזון לבני משפחת בנט בביתם הפרטי ברעננה, הודיע הבוקר (ד') רה"מ נפתלי בנט כי יממן הוצאות אלה מכיסו הפרטי.


"תמיד האמנתי שהקשבה לביקורת אינה פחיתות כבוד", צייץ בנט בחשבון הטוויטר שלו. "להיפך - זו זכות. למרות שההתנהלות הייתה בהתאם לנהלים, אני ער לתחושה שנוצרה בציבור. לכן, הודעתי לאנשי משרדי שמעתה כל הוצאות המזון של משפחתי ישולמו מחשבוני הפרטי. אינני בתפקידי בשביל כסף או כבוד אלא כדי לשרת את אזרחי ישראל בכל כוחי, וכך אמשיך לעשות".
השבוע חשף בנט את הוצאות הבית ברעננה בהשוואה להוצאות נתניהו במעון רה"מ ברחוב בלפור ובווילה נפרעת בקיסריה. מהחשיפה עלה כי ההוצאות החודשיות של משפחת בנט על רכישת טייק-אווי עומדות על 24.7 אלף שקל. בעקבות החשיפה ופנייתו של ח"כ אופיר אקוניס (הליכוד) בנושא, הודיע מבקר המדינה מתניהו אנגלמן כי יבדוק את הוצאות רה"מ בנט.