סגור

ישראכרט מקימה מיזם למימון ליסינג במוצרי צריכה לבית

חברה לקבוצת יזמים בראשות רפי גמיש, מנכ״ל המכללה למינהל, להקמת חברת אשראי צרכני שתעסוק בין היתר במימון עסקאות של ליסינג במוצרי חשמל ללקוחות פרטיים

חברת כרטיסי האשראי ישראכרט מרחיבה את פעילותה בתחום האשראי הצרכני דרך חבירה ליזמים בתחום, בראשות רפי גמיש, להקמת חברה משותפת.
בהתאם להסכם בין הצדדים תחזיק ישראכרט בכ-20% מהמניות עם אופציה לקבלת מניות נוספות עד לאחזקה של 49.9% מהמניות. שני הצדדים התחייבו להשקיע בחברה סכומים ראשוניים שיאפשרו לה לעמוד בדרישות ההון העצמי הנדרש כדי לקבל רישיון לפעול בשוק. כן תעמיד ישראכרט לטובת החברה הלוואת בעלים ומימון בהיקף של עד 300 מיליון שקל.

1 צפייה בגלריה
ישראלים קונים מוצרי חשמל
ישראלים קונים מוצרי חשמל
ישראלים קונים מוצרי חשמל
(צילום: אריאל בשור)
בין היתר תציע החברה החדשה מודל של ליסינג למוצרי צריכה, ככה שהצרכנים יוכלו לרכוש באשראי מוצרים לבית ויוכלו להחליפם בעתיד במוצרים חדשים, שימומנו באשראי חדש. תחום זה, הנקרא buy now Pay later יאפשר ללקוחות לבצע רכישות מבלי לתפוס מסגרות אשראי קיימות. בסוף התקופה, הלקוחות יוכלו לבחור אם להשאיר ברשותם את המכשירים שרכשו, ובהתאם להשלים את העסקה, או לחלופין להחליף חלק מהמוצרים בחדשים.
תחום הליסינג במוצרי חשמל נחשב עדיין לתחום חדש בישראל. לפני כשנתיים נכנסה לשוק חברת אלקטריקל שהציעה מוצרים לבית בתשלום חודשי. גם חברת תדיראן מציעה שירותי ליסינג למותגי אמקור וקריסטל.
מי שמוביל את השותפים של ישראכרט במיזם הוא רפי גמיש, מנכ״ל המכללה למנהל. גמיש היה מי שעמד מאחורי קרן שכ״ל, מיזם לסיוע בתשלום שכר לימוד לסטודנטים, שבהמשך התרחבה גם לעולמות הביטוח והפנסיה.