$
חדשות טכנולוגיה

מנכ״ל חברת התוכנה ששלח מייל תמיכה בביידן ל-10 מיליון לקוחות

דייויד בארט הפיץ לכ-10 מיליון לקוחות החברה מייל יוצא דופן בו הפציר בהם לבחור בביידן מחשש לפגיעה בדמוקרטיה האמריקאית. לטענתו מטרת המייל הייתה להגן על הדמוקרטיה אל מול הניסיון לדיכוי מצביעים

שירות כלכליסט 12:1926.10.20
מנכ"ל חברת Expensify, דייויד בארט שלח ל-10 מיליון לקוחות החברה מייל עם בקשה יוצאת דופן: "הצביעו לביידן", הוא הפציר בהם, "או הסתכנו בפגיעה בדמוקרטיה האמריקאית". Expensify הינה חברת תוכנה המפתחת מערכת לניהול הוצאות לשימוש אישי ועסקי.

 

 

המייל התקבל בתגובות מעורבות, כאשר המבקרים כינו אותו "תעמולה פוליטית" ושימוש לרעה במידע של לקוחות. בארט הסביר ל-CBS שהחברה שלחה את המייל ל-10 מיליון לקוחותיה ביום חמישי כניסיון "לתמוך ולהגן על הדמוקרטיה אל מול דיכוי המצביעים".

 

"המייל של אקספנסיפיי מצטרף לשורה של פעולות בחברה בנושאים אקטואלים כמו מחאת Black Lives Matter", הסביר בארט ושיתף שהוא וצוותו דנו בדרכים בהם החברה תוכל להיות יותר מעורבת בבחירות וכי מרבית הצוות תמך בהחלטת הפצת המייל ללקוחות. "שליחת המייל לא נעשתה משיקול עסקי. אבל בסופו של דבר, אני חושב שזה יועיל גם לעסקים", אמר.

 

המסר של בארט מגיע בתקופה בה חברות אמריקאיות מוצאות את עצמן תחת אש בעקבות השיח פוליטי. חברת Goodyear למשל, הצליחה להרגיז את הנשיא טראמפ באוגוסט, כאשר לטענתו החברה אסרה על חבישת כובעים ממסע הבחירות שלו. גודייר טענה מצידה שהיא אסרה כל מסר פוליטי בשטחי החברה, לא רק זה של טראמפ.

 

ג'ו ביידן עימות בחירות בארה"ב ג'ו ביידן עימות בחירות בארה"ב צילום: איי פי

 

עם זאת, חברות עשויות גם להרוויח מהבעת עמדה פוליטית, שכן צרכנים מעדיפים לקנות מחברות שמחזיקות בעמדות פוליטיות דומות לשלהם.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x