סגור
כנס רודשואו - סדנת כא: בהנחיית יואב לנדמן מייסד משותף JFrog
סדנת כוח אדם בהנחיית יואב לנדמן, מייסד משותף JFrog (צילום: אוראל כהן)

Roadshow Plus
מייסד JFrog: “חיפשנו אנשים שמתרגשים לעבוד על המוצר"

את הדברים אמר יואב לנדמן באירוע Roadshow פלוס של כלכליסט ופועלים הייטק, במסגרתו קיבלו יזמים ויזמיות מ־24 סטארטאפים בשלבי סיד ופרה־סיד הזדמנות להיפגש עם בכירי התעשייה, משקיעים מובילים ויזמים בולטים

“העובדים הראשונים שגייסנו בפיתוח היו קודם כל מי שיכולנו, כי בהתחלה אתה מוגבל ביכולת התשלומים שלך”, אמר יואב לנדמן, מייסד משותף ו־CTO ב־JFrog, בסדנת כוח אדם שנערך במסגרת אירוע Roadshow פלוס של כלכליסט ופועלים הייטק. “אבל חיפשנו אנשים שיש להם פאשן אמיתי, שממש מתרגשים לעבוד על המוצר. זה יכול להיות אדם לא מנוסה ועדיין אתה רואה שיש לו את הפאשן לבנות איתך משהו והוא מתרגש מההצלחות".
על שימור עובדים בסביבה תחרותית אמר לנדמן כי באופן גורף מדובר באנשים שמרגישים שהם משפיעים על הארגון. "ראיתי אנשים שעוזבים כי הם הרגישו שלא הביאו אימפקט, ולפעמים, במיוחד בחברה יחסית גדולה כמו JFrog, השימור יכול להיות בלהזיז אותם בתוך הארגון. הרבה פעמים יש פחד מזה שהאדם ירגיש שאתה כביכול בוגד בו כי החלפת לו תפקיד, אבל תמיד הפתיע אותי כמה זה עבד, בכמעט מאה אחוז, והאינגייג'מנט עלה בשנייה".
לגבי גיוס עובדים והמשכורות שגאו עד לא מכבר אמר לנדמן: "אתה לא רוצה בתור עובדים את האנשים שהולכים אחרי הדולר, שזה מה שמניע אותם".