סגור
אירוע ערב Banking AI - לירז רובינשטיין
(צילום ועריכה: סיני דוד)

Banking AI
"פלטפורמת Twillo עוזרת לנותני שירות לדעת על הלקוח המון דברים רלוונטיים"

כך סיפר לירז רובינשטיין, מנהל פעילות Twillo, פלטפורמת תקשורת בענן בישראל, בכנס The power of AI in banking של כלכליסט. עוד הוסיף כי "אחד השינויים הגדולים שיקרו בשנים הקרובות הוא אמון-תקשורת. כלומר, שלקוח יוכל לסמוך שהבנק פנה אליו ושזה לא ניסיון הונאה"

"אחד השינויים הגדולים שיקרו בשנים הקרובות הוא הטראסט (האמון) והתקשורת. האמון מבחינה שכשחברה שולחת הודעת טקסט לטלפון כלשהו יש אלגוריתמיקה שמוודאת שהאדם שקיבל זה האדם הנכון ושהוא יכול לדעת שהבנק פנה אליו ושזה לא ניסיון הונאה. העולם גם מתקדם לתקשורת שמבוססת צ'אט ביסודה, אבל עדיין יש אוכלוסייה גדולה שמעדיפה לדבר בטלפון. טווילו יכולה לתת מענה לשניהם", כך אמר לירז רובינשטיין, מנהל פעילות Twillo, פלטפורמת תקשורת בענן בישראל בכנס The power of AI in banking של כלכליסט.
"כשאתה מזמין אובר כל התקשורת עם הנהג מתבצעת על הפלטפורמה של טווילו, אם הזמנת חופשה בסן פרנסיסקו ב-AirBNB, כל תקשורת האימיילים מתבצעת על הפלטפורמה של טווילו. בכל קורקינט של ליים יש כרטיס סים של טווילו שמאפשר את התקשורת בין הרוכב לליים, לספק התקשורת. אם אתה משתמש בפיוניר, נניח שאתה בסינגפור והעברת לי כסף אז כל האותנטיקציה רצה על המסילה של טווילו", הסביר.
בעולם הבנקאות טווילו תומכת בבנקים עולמיים, בוואן זירו ובנק לאומי. החל באותנטיקציה ועד לשירות הלקוחות. "הרעיון הוא שנותני השירות יכולים לדעת על הלקוח המון דברים ועל בסיס הנתונים להציע את השירות הכי נכון, בזמן הכי נכון עם התוכן שרלוונטי לך", אמר.