סגור
כנס TECHTLV - דני גולדשטיין
(סיני דודפור )

TECH TLV
"דואר ישראל צריך להיות מופרט במאה אחוז"

מנכ"ל דואר ישראל דני גולדשטיין: "כל חברות הדואר בעולם עברו הפרטה ואנחנו לא יכולים להיות חברה ממשלתית - אנחנו בתחרות גדולה מאוד מול העולם העסקי". עוד אמר, כי החברה שיפרה משמעותית את השירות בכל הנוגע למשלוחים: "אנחנו מבינים שהלקוח במרכז, אנשים יקבלו חבילות למקום שהם יבחרו"

"כל חברות הדואר בעולם עברו הפרטה ואנחנו לא יכולים להיות חברה ממשלתית. אנחנו בתחרות גדולה מאוד מול העולם העסקי. לפני חמש שנים קבעו שהדואר צריך להיות מופרט, היה מכרז שעד היום נמצא לקראת סיום ויש חמש חברות שמתמודדות בו. הדואר הוא ביצת זהב, יש רצון עז למכור את כל ה-100% ובסופו של דבר הוא לא יהיה ממשלתי. אני רוצה להביא את הדואר להפרטה אם יאפשרו לי". כך אמר דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, בשיחה עם עמיר קורץ כתב כלכליסט במסגרת ועידת TECH TLV.


גולדשטיין אמר את הדברים בימים שבהם דואר ישראל נערך לחודש הקשה ביותר שלו בשנה - חודש הקניות - וסיפר על המהלכים שנעשו בחברה לשיפור השירות והתדמית: "אנחנו במסע של שש שנים לשיפור תדמית דואר ישראל. הפכנו לארגון עסקי שבו מבינים שהלקוח במרכז. דואר ישראל שונה לגמרי ממה שהיה בעבר. אין מה לדאוג, הקמנו את המרכז הלוגיסטי הגדול במודיעין והוא אחד המשוכללים בעולם. אנחנו היחידים שבנינו תשתיות לוגיסטיות לכל תהליך ההזמנה, בנינו קשר עם הצרכן. אנחנו גוף עם הלוגיסטיקה הגדולה בישראל".
2 צפייה בגלריה
מרכז ה סחר ה מקוון של דואר ישראל ב מודיעין מרכז מיון מקוון
מרכז ה סחר ה מקוון של דואר ישראל ב מודיעין מרכז מיון מקוון
מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל במודיעין
(צילום: אוראל כהן)

"אני לא מתעלם מהביקורות. אנחנו מטפלים במאות אלפי חבילות ביום, קורות טעויות. 15 מיליון חבילות יגיעו בתקופת חג הקניות. כל התקופה הזו היא חגיגה לכל אחד וכל מי שחושב על הורדת יוקר המחיה, אנחנו ערוכים עם שלוש משמרות (ביום) והשקעה של עשרות מיליוני שקלים. עשינו הרבה פעילות גם מעבר למייל האחרון שהוא הנגיעה ללקוח. יש לנו 1,300 נקודות מסירה ועוד הרבה אפשרויות ונרים מערך לוקרים הכי גדול במדינה. יהיה לנו תיבות בהרבה מקומות וזו תהיה מהפכה - אנשים יקבלו חבילות למקום שהם יבחרו. היום אנחנו בעבודה מול אמזון, עלי אקספרס ואחרות ואנחנו מגיעים ל-12 יום במקסימום ל(הגעה של) חבילה ולרוב אפילו פחות".

2 צפייה בגלריה
דני גולדשטיין מנכ"ל דואר ישראל
דני גולדשטיין מנכ"ל דואר ישראל
דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל
(אוראל כהן)

"אנחנו מטפלים בכל סוגי האוכלוסיות", הוסיף מנכ"ל הדואר. "בסניפים שלנו היה תוהו ובוהו והיה לחץ גדול מאוד עליהם ואף אחד לא נהנה מזה. בנינו מערך תורים שמאפשר לא לחכות, להגיע בזמן ואנחנו מטפלים באוכלוסיות מיוחדות גם. אוכלוסיות חרדיות מקבלות מאיתנו מוקד טלפוני שמקבל 10,000 שיחות ביום. המחשב בכניסה לסניף מאפשר הזמנת מקום. הורדנו את זמן ההמתנה ל-7 דקות לכל היותר.
לסיום אמר גולדשטיין: "יש לנו מיזם חדש שמיועד לאנשים ותיקים, להגיע אליהם פעם ביום או בשבוע ולראות שהכל בסדר אצלם בתיאום עם רשויות. זה עבודה יפה ואנחנו מתכננים הקמת סוכנות ביטוח והקמה של בנק מסחרי בתוך בנק הדואר".