סגור
כנס אייקומרס - רון שבילי
(סיני דודפור )

כנס E-commerce 360
"מי שלא יספק חוויה דומה לזו של נטפליקס ואמזון לא יהיה רלוונטי"

כך אמר רון שבילי, מנהל חטיבת הטכנולוגיה של הפניקס, בכנס E-commerce 360 של כלכליסט בשיתוף הפניקס; "יש הרבה מילות באז סביב הטרנספורמציה הדיגיטלית, אנחנו מאמינים יותר בתכלס, למשל שיתופי פעולה", ציין


"בעידן של היום, שכולם רגילים לצרוך דרך נטפליקס ואמזון, הלקוחות והסוכנים שלנו מצפים שנספק להם חוויה דומה. אם לא נצליח לעשות את זה, לא נהיה רלוונטיים", כך אמר רון שבילי, המשנה למנכ"ל ומנהל חטיבת טכנולוגיות, מערכות מידע וחדשנות בפניקס בכנס E-commerce 360 של כלכליסט בשיתוף הפניקס.
שבילי ציין כי הפניקס סימנה לעצמה יעד להעמיד מוצרים פשוטים שקופים ומובנים ללקוחות, וגם להביא לכך שלסוכנים יהיה קל למכור את זה. "זה ממש לא פשוט", אמר שבילי. "הפניקס היא חברה בת 73 עם מערכות טכנולוגיות ישנות ותפיסה מסורתית, ותהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית הוא מורכב", הוא הוסיף.
1 צפייה בגלריה
רון שבילי הפניקס  כנס e commerce 360
רון שבילי הפניקס  כנס e commerce 360
רון שבילי, המשנה למנכ"ל ומנהל חטיבת טכנולוגיות, מערכות מידע וחדשנות בפניקס
(צילום: עמית שעל)
שבילי ציין שכאשר הפניקס החלה בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית היא מיפתה לעצמה שלושה קהלים: הלקוחות, סוכני הביטוח והעובדים. "סוכני הביטוח הם זרוע השיווק המרכזית שלנו, גם כאשר יש את האפשרות של המכירה הישירה. הטרנספורמציה הדיגיטלית לסוכנים כוללת שני חלקים: החלק הראשון הוא לייצר להם מוצרים קלים ונוחים לשימוש, והחלק השני הוא גם לסייע להם לעשות את המעבר הדיגיטלי הזה מול הלקוח הסופי. לחלק מהסוכנים קשה לעשות את המעבר הזה, וזה התפקיד שלנו לסייע להם להפוך לדיגיטליים יותר מול הלקוחות שלהם", אמר שבילי.
שבילי ציין כי קבוצה חשובה נוספת, שצריך לייצר עבורה את המעבר הדיגיטלי, היא העובדים של הפניקס. "עובדים רוצים לעבוד בחברה שהיא מתקדמת, שסביבת העבודה שלהם תהיה נוחה ויעילה, וגם שהמוצרים שהם מפתחים ומוכרים יהיו כאלה", אמר שבילי, שהוסיף שסוגיית חוויית המשתמש היא חלק מרכזי במעבר הזה, ולכן בפניקס עצמה יש תפקיד ייעודי הנקרא "מנהל חוויה" ללקוחות, לסוכנים ולעובדים במטרה לייצר להם מוצרים פשוטים וגם אישיים.
שבילי הודה שיש הרבה מילות באז סביב תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית. "אנחנו פחות מאמינים במילות באז ויותר בתכלס", אמר. מבחינתו "תכלס" במהפכה הזו זה למשל יצירת שיתופי פעולה. הוא הציג שתי דוגמאות לשיתופי פעולה שהפניקס עשתה כחלק מתהליך המהפכה הדיגיטלית. הראשון נעשה עם חברת במבי לצורך ייצור ביחד של מוצר ביטוחי לרכבים של טסלה. "טסלה מובילה את המהפכה בענף הרכב. אנחנו לוקחים בכך חלק, והקמנו אתר ייעודי שהופך את תהליך רכישת הביטוח לרכבים שלה בפשטות", אמר. שבילי ציין שיתוף פעולה נוסף בתחום ביטוח נסיעות לחו"ל עם חברת אייר דוקטור ליצירת אפליקציה ייעודית בתחום.