סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

יודעת בדיוק מה האורח מחפש: דיוב גייסה 10 מיליון דולר לשיפור השירות בבתי מלון

החברה הישראלית פיתחה מערכת דיגיטלית שמאפשרת למלונאים להכיר את אורחיהם לעומק, עד לרמת תחומי העניין והעדפות המזון והשתייה שלהם. בתקופת הקורונה מספר הלקוחות שלה זינק אקספוננציאלית

חברת דיוב (Duve) הישראלית, שפיתחה מערכת לניהול חווית אורח מותאמת אישית עבור בתי מלון, גייסה 10 מיליון דולר בסבב A. המערכת של דיוב מאפשרת למלונאים להעשיר את פרופיל האורח שמגיע למלון ולהכיר אותו לעומק. המערכת לומדת את תחומי העניין של הלקוח, מזהה את שפתו ו"מבינה" את סוג הביקור שלו ברזולוציה שיורדת עד להעדפות המזון והשתייה.
בעזרת המערכת, מלונאים יכולים לבנות חווית אירוח ייחודית לכל אורח בהתאם להעדפות ולתחומי העניין שלו - מחווית צ׳ק-אין אונליין ייעודית ומותאמת אישית, דרך אפליקצייה שמותאמת לכל אורח בהתאם לתחומי העניין שלו ובשפתו, המאפשרת, בין השאר, פתיחה של דלת החדר באמצעותה וניהול התקשורת מול האורחים במגוון דרכים.
דיוב החלה את פעילותה בשנת 2016 (אז עוד נקראה Wishbox) על ידי חברי הילדות דויד מזומן (מנכ"ל) וג'רמי אטלן (סמנכ״ל פיתוח עסקי) שהובילו ביחד חברה לניהול דירות נופש בתל אביב. השניים חברו לשי באר (סמנכ״ל טכנולוגיה) לטובת פיתוח הטכנולוגייה הייחודית.
כשהגיעה הקורונה בשנת 2020, ועולם התיירות עצר מלכת, הפתרונות של דיוב סייעו למעבר כולל לצ'ק אין אונליין, להקטנת מגע אדם בתהליך ההרשמה למלון ולהפחתת האינטראקציה פנים-אל-פנים. לאורך תקופת הקורונה, מספר המלונות שהתחילו להשתמש במערכת של דיוב גדל באופן אקספוננציאלי וכיום המערכת מוטמעת ביותר מ-1,000 רשתות מלונאות, קבוצות דירות נופש, והוסטלים ב-60 מדינות. לחברה פריסה רחבה גם בישראל: הפתרון של דיוב מוטמע במגוון רשתות ישראליות, בהן פתאל, Vert, ישרוטל, בראון, פרימה, אורכידאה, קנדה-ישראל, רשת אברהם הוסטלס ורשת אנ״א.
1 צפייה בגלריה
צוות דיוב
צוות דיוב
צוות דיוב
(צילום: Duve)
את סכום הגיוס תשקיע החברה בעיקר בהרחבת הצוות, בשיווק, ובהמשך פיתוח הפלטפורמה. היא צפויה לגייס בקרוב 20 עובדים חדשים למגוון תפקידים. את הסבב הובילה קרן ההשקעות XT Hi-Tech של אודי אנג'ל ועידן עופר, והשתתפו בה המשקיעים הקיימים של החברה.
דויד מזומן, מנכ״ל Duve: ״אנחנו רואים את המהפך הטכנולוגי בעולם המלונאות נרקם לנגד עינינו ומאמינים שבשנים הקרובות דיגיטציה של חווית האורח תהיה סטנדרט בכל מלון בעולם".