סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
יונתן אדירי מייסד מנכ"ל Healthy.io שבוע סטארטאפים
יהונתן אדירי ממייסדי Healthy.io

חברת המדטק Healthy.io רוצה להתרחב בארה"ב: מינתה מנכ"ל אמריקאי

החברה הישראלית מינתה את ג'ף מרטין במקומו של יהונתן אדירי, ממייסדי החברה ומנהלה מתחילת דרכה. במקביל הודיעה שהגיעה למיליון בדיקות מסחריות

חברת המדטק הישראלית Healthy.io ממנה את ג'ף מרטין למנכ"ל החברה במקומו של יהונתן אדירי, אחד ממייסדי החברה ומנהלה מתחילת דרכה. במקביל הודיעה שהגיעה למיליון בדיקות מסחריות.
החברה פיתחה ערכת בדיקה באמצעות הטלפון החכם והמצלמה שמאפשרת בדיקות של דיאליזה, שתן ועוד. מהחברה נמסר שהתוצאות הקליניות של שירותיה באנגליה ובארה"ב באות לידי ביטוי במניעה משמעותית של טיפולי דיאליזה וקטיעות גפיים בקרב חולים שעל פי רוב לא זכו לטיפול מניעתי הולם עד לאימוץ השירותים.
המינוי של מרטין בא מתוך צורך של החברה להרחיב את פעילותה בארצות הברית. מרטין הוא מבכירי תעשיית הבריאות במדינה. בתפקידו האחרון היה נשיא של חברת Olive AI, חד קרן בתחום הבינה המלאכותית במערכת הבריאות האמריקאית, והוביל את מכירת חטיבת חברות הביטוח שלה לחברת Availity. לפני כן, שימש מנכ"ל קבוצת השותפים הגלובליים של ענקית הבריאות GE Healthcare.
אדירי, מייסד החברה והמנכ"ל מיום הקמתה, יעבור לתפקיד נשיא ויוביל את האסטרטגיה ארוכת הטווח שלה, במקביל לפעילות למול השווקים הפיננסיים בארה"ב. כחלק מהמהלך, רון זוהר, ממייסדי החברה ומוביל המוצר יצטרף לדירקטוריון באופן רשמי ויוביל את הדור הבא של הבינה המלאכותית המתקדמת בה. בנוסף, זוהר יתמקד ביצירת שותפויות גלובליות שיתמכו את אסטרטגיית הצמיחה של החברה.
אדירי: "לפני 12 שנים, ימי האייפון 4, יצאנו למסע בעקבות רעיון פרוע לפיו שילוב של בינה מלאכותית עם מצלמת הטלפון יאפשר למכשיר שבכיס להפוך לסורק באיכות מעבדה רפואית. רכישת המתחרה האמריקאי שלנו (Inui Health שנרכשה ב-2020 ב-9 מיליון דולר, מ"א), כמו גם העמקת החדשנות והפטנטים הייחודיים של החברה הקנו לנו מעמד בכורה עולמי ואבן דרך המיליון היא עיתוי נכון להפקיד את הניהול בידיים של ג'ף ולהתמקד ביעדים האסטרטגיים של החברה מעמדה חדשה".
במאי האחרון פיטרה החברה 70 עובדים במקביל לגיוס של 50 מיליון דולר. החברה הוקמה ב-2013 וגייסה עד כה 93 מיליון דולר. בין משקיעיה ניתן למנות את Corner Ventures, Joy Capital Ventures , Ansonia Holdings, קרן אלף וסמסונג נקסט.