סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
כנס חדשנות כנס חדשנות יהונתן אדירי
יהונתן אדירי, מייסד Healthy.io (צילום: אולפן כלכליסט)

חברת המדטק Healthy.io מפטרת 70 עובדים - שליש מכוח האדם

החברה שפיתחה ערכה לבדיקת שתן ביתית מעסיקה כ-250 עובדים בישראל, ארה"ב ובריטניה. מרבית המפוטרים צפויים להגיע מהשלוחות בישראל ובבריטניה. בתוך כך, הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס של 50 מיליון דולר

חברת המדטק הישראלית Healthy.io מפטרת כ-70 עובדים המהווים שליש מעובדיה וכמו כן מודיעה על השלמת סבב גיוס של 50 מיליון דולר. החברה מעסיקה כ-250 עובדים בישראל, ארצות הברית ובריטניה. מייסד החברה יהונתן אדירי אישר לכלכליסט את הפרטים ואמר שהחברה שואפת למנף את הרווחיות הגולמית של הבדיקות. מרבית המפוטרים הם מהשלוחות בישראל ובבריטניה.
Healthy.io פיתחה ערכה לבדיקת שתן ביתית העושה שימוש בעיבוד תמונה באמצעות הסמארטפון, ללא צורך בהגעה למעבדה. הטכנולוגיה של החברה מאתרת שורה של זיהומים, מחלות כרוניות וסיבוכי הריון. מצלמת הטלפון הנייד סורקת את המקלון שמספקת החברה, ואפליקציה ייעודית מבוססת ראיית מכונה מנתחת את תוצאות הסריקה ומספקת תוצאות מיידיות. החברה מחזיקה באישור FDA כבר מ־2018.
Healthy.io הוקמה ב-2013 ע״י יהונתן אדירי וגייסה עד כה 93 מיליון דולר, 60 מהם בסבב C בספטמבר 2019. בין משקיעי החברה Corner Ventures, Joy Capital Ventures , Ansonia Holdings, קרן אלף וסמסונג נקסט. ב-2020 רכשה החברה את המתחרה האמריקאית שלה Inui Health בעסקת מזומן בסך 9 מיליון דולר.