סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

רדיס נערכת להנפקה וממנה את סמנכ"לית המחקר והפיתוח של צ'ק פוינט לדירקטורית

חברת בסיסי הנתונים, שנערכת להנפקה בזמן הקרוב, מצרפת שחקניות חיזוק חדשות לדירקטוריון: ד"ר דורית דור, בכירה בצ'ק פוינט, וקימברלי אלכס המחזיקה בניסיון רב בחברות ציבוריות. השתיים ימונו לדירקטוריות עצמאיות. מנכ"ל רדיס עופר בנגל: "שתיהן יביאו ניסיון שיוסיף לנו ערך אדיר"

חברת בסיסי הנתונים רדיס, מצרפת את ד"ר דורית דור, סמנכ"לית המחקר והפיתוח של חברת הסייבר צ'ק פוינט, כדירקטורית עצמאית (שאינה ממונה מטעם בעלי המניות). על פי הודעת החברה, לדור ניסיון של שנים ארוכות "בהובלת חברה ציבורית".
המינוי הנוכחי, לצד מינויה של קימברלי אלכס, שמחזיקה בניסיון רב בתפקידים בכירים בחברות ציבוריות כמו Western Digital, Mandiantu ו-Netskope מעיד על כוונתה של החברה לצאת לתהליך של הנפקה בזמן הקרוב, כפי שנחשף בכלכליסט.
"אני מתרגש מכך שקימברלי ודור יצטרפו אלינו כחברות דירקטוריון עצמאיות ומנוסות", אמר עופר בנגל, מייסד משותף ומנכ"ל רדיס. "שתיהן מביאות ניסיון שיוסיף ערך אדיר לחברה שלנו כאשר אנו ממשיכים במשימתנו לבנות את אחת מחברות מסדי הנתונים המובילות בעולם".
1 צפייה בגלריה
דורית דור צ'ק פוינט
דורית דור צ'ק פוינט
ד"ר דורית דור
(צילום: אביגיל עוזי)
מאז 1995 משמשת ד"ר דור משמשת בתפקידים מרכזיים בצ'ק פוינט ומובילה את ניהול המוצר, והמחקר והפיתוח (מו"פ) של החברה. "גל חדש של חוויות דיגיטליות - והביקוש אליהן - משנה את הדרך שבה מפתחים יכולים לבנות יישומים אמיתיים בזמן אמת. אנו נמצאים ברגע קריטי של חדשנות בתחום הזה ורדיס נמצאת שם כדי לאפשר את החוויה הזאת", אומרת ד"ר דור. "זו תקופה מרגשת במסע של החברה ואני מצפה לעבוד עם צוות ההנהלה ושאר הדירקטורים בזמן שהחברה ממשיכה במסלול הצמיחה שלה".
רדיס נוסדה בשנת 2011 על ידי עופר בנגל (מנכ"ל) ויפתח שולמן (מנהל טכנולוגיות). החברה גייסה עד היום של 347 מיליון דולר לפי שווי של למעלה מ-2 מליארד דולר ובין משקיעיה ניתן למצוא את Tiger Global , Bain Capital Ventures, Francisco Partners,Goldman Sachs Growth , Viola Ventures, TCV ו-Dell Technologies Capital. לחברה כ-700 עובדים ברחבי העולם, 230 מהם במרכז הפיתוח בישראל.