סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
עילית רז ג'ונקו joonko
עילית רז. ג'ונקו הודיעה לה כי היא מסרבת לשלם את שכר הטרחה (צילום: עמית שעל)

מייסדת ג'ונקו שהודחה תובעת מהחברה שתממן את הוצאות משפטה בארה"ב

עילית רז, היזמת שהודחה מג'ונקו בשל טענות על מעשי רמייה לכאורה, הגישה את התביעה בדלוואר ארה"ב, לכיסוי הוצאות משפטה שם. החברה מסרבת לשלם את הוצאות שכר עורכי הדין ששכרה

עילית רז, היזמת של חברת ג'ונקו שהודחה מהחברה בשל טענות על מעשי רמייה לכאורה, תובעת את החברה שאותה הקימה, בבית משפט בדלוואר ארה"ב בסך של 300 אלף דולר לכיסוי הוצאות המשפט שלה שם. לפי האתר law360 התביעה הוגשה ביום חמישי האחרון.
לפי האתר, החברה מסרבת לשלם את הוצאות שכר עורכי הדין ששכרה עילית ואף הודיעה לה על כך באופן רשמי במכתב שנשלח אליה והביא לתביעה.
ביוני האחרון נחשף שעילית רז, מייסדת הסטארט-אפ ג'ונקו (Joonko), שפיתח פלטפורמה המסייעת למעסיקים לגוון את כוח האדם בארגון נאלצה לעזוב את החברה, לאחר שבתחקיר שנערך על ידי הדירקטוריון והמשקיעים בחברה נטען כי מספר הלקוחות האמיתיים שלה שונה משמעותית מהמספר עליו דיווחו מנהליה למשקיעים. בדיווחים ההם החברה ציינה שיש לה 150 לקוחות, כשבפועל המספר היה קטן משמעותית.
החברה שהוקמה ב-2016 גייסה במהלך שנותיה 38 מיליון דולר, בין השאר מאינסייט פרטנרס ומקרן ורטקס. בשיאה העסיקה החברה כ-50 עובדים, רובם בישראל .