סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
שלט טלוויזיה יוטיוב נטפליקס סטרימינג
יוטיוב מוביל, ואחריו נטפליקס (צילום: ymgerman / Shutterstoc)

לראשונה: הצפייה בסטרימינג בארה"ב עקפה את שידורי הטלוויזיה המסורתיים

לפי נתונים של חברת המחקר נילסן, שירותי סטרימינג היוו 44.8% מסך הצפייה בתכני טלוויזיה במאי, לעומת 44.2% לשידורי טלוויזיה מסורתיים. איזה שירות סטרימינג היה הפופולרי ביותר?

נקודת מפנה: הצפייה בשירותי סטרימינג בארה"ב עברה במאי, לראשונה, את הצפייה בשידורי הטלוויזיה המסורתיים – כך לפי נתונים של חברת המחקר נילסן שפורסמו בשבוע שעבר.
במאי, שירותי סטרימינג היוו 44.8% מסך הצפייה בתכני טלוויזיה, זאת, לעומת נתח צפייה של 44.2% לשידורי טלוויזיה מסורתיים (20.1% ברודקאסט ו-24.1% כבלים). 10.9% נוספים מנתח הצפייה מוגדרים כ"אחר" (מקורות כמו שירותי VOD בתשלום פר צפייה, גיימינג, וצפייה בנגני בלו-ריי ו-DVD).
מאז השיקה נילסן את מדד זה במאי 2021, גדל היקף הצפייה בשירותי סטרימינג ב-71%. אז, היוו שירותי סטרימינג 26% בלבד מנתח הצפייה, והטלוויזיה המסורתית 64% (ברודקאסט 25%, כבלים 39%).
ומה שירות הסטרימינג הפופולרי ביותר? יוטיוב, עם 12.5% מכלל הצפייה, ואחריו נטפליקס (7.5%), דיסני (5%), אמזון פריים וידיאו (3.5%), רוקו (2.5%) פרמאונט (2.2%, כולל פרמאונט+ ו-Pluto), טובי (2.2%) וורנר בראדרס-דיסקברי (1.5%, כולל HBOmax ודיסקברי+) ופיקוק (1.4%).