סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

יוניקורן חדש נולד: פרימטר גייסה לפי שווי של מיליארד דולר

חברת הסייבר על גבי ענן פרימטר 81 גייסה 100 מיליון דולר בסבב C. הכסף ייכנס כולו לקופתה ויופנה להתרחבות, מחקר ופיתוח

חברות היוניקורן לא נעלמו מהנוף ועוד חברת סייבר ישראלית הגיעה כעת לשווי של מיליארד דולר: חברת הסייבר הישראלית פרימטר 81 (Perimeter 81) שנוסדה ב־2018 גייסה 100 מיליון דולר בסבב C לפי שווי של מיליארד דולר. הכסף שאותו גייסה עתה פרימטר 81 ייכנס במלואו לקופתה של החברה.
שווי החברה בסיבוב האחרון קפץ פי 5 לעומת השווי שאותו קיבלה בגיוס האחרון שלה ב־2020. ב־2021 החברה ביצעה מספר סבבי סקנדרי של מיליוני דולרים בודדים בהם עלה השווי של החברה בשתי פעימות, בראשונה עלה השווי ל־330 מיליון דולר ובשני ל־600 מיליון דולר. החברה פיתחה טכנולוגיה אשר מחליפה פתרונות כמו VPN וחומות אש.
את החברה הקימו עמית ברקת, מנכ"ל ושגיא גידלי CGO, והיא מספקת כיום פתרונות אבטחה לכ־2,400 לקוחות ברחבי העולם, החל מעסקים קטנים ובינוניים ועד לחברות Fortune 500 במגוון ענפים, לרבות חברות טכנולוגיה, פיננסים, בריאות, קמעונאות ובידור מהמובילות בעולם.
החברה מעסיקה כיום כ־250 עובדים בשלושת משרדיה בתל אביב, ניו יורק ולוס אנג'לס, ונערכת בהמשך השנה לעבור למשרדים חדשים בתל אביב, בבניין ההיסטורי של התנועה הקיבוצית במרכז העיר.

1 צפייה בגלריה
עמית ברקת ו שגיא גלעדי
עמית ברקת ו שגיא גלעדי
מייסדי פרימטר 81: עמית ברקת ושגיא גידלי. פתרונות אבטחה שמאפשרים עבודה מהבית
(צילום: פרימטר 81)

פרימטר 81 פיתחה פתרון ענן המסייע לארגונים לנהל מפלטפורמה אחת ובאופן פשוט את אבטחת המידע ברשת הארגונית, בעידן שבו הם ממשיכים לאפשר לעובדים לעבוד מרחוק, על גבי האינטרנט ומכל מקום, ולהנגיש להם את המשאבים שהם צריכים בשרת או בענן .
החברה מדווחת שהיא רשמה גידול של יותר מפי 2 בהכנסותיה, העומדות השנה על היקף של עשרות מיליוני דולרים. המימון ישמש את החברה במאמצי המו"פ, הרחבת מערך השיווק, המכירות, שירות הלקוחות וגיוס עובדים חדשים.
לדברי עמית ברקת, מנכ"ל ומייסד שותף של פרימטר 81: "עם המשך והתרחבות המגמה העולמית של עבודה מרחוק, או מהבית, ולצד זאת — המעבר המואץ לענן ופריסת סיבים אופטיים ורשתות 5G בכל העולם, העשור הקרוב יתאפיין במעבר מהרשת התאגידית המסורתית אל פתרונות אבטחה חדשניים על גבי האינטרנט — וזו בדיוק המשימה שאנחנו כבר ממלאים, ונמשיך למלא".