חברת D-ID הישראלית רוכשת את Simpleshow הגרמנית בכ-60 מיליון דולר
החברה המתמחה באווטארים אינטראקטיביים תשלב את יכולותיה עם מוצרי הווידיאו הארגוני של Simpleshow. המיזוג נועד לקדם פתרונות תקשורת דו-כיווניים מתקדמים מבוססי בינה מלאכותית המדמים שיחות טבעיות בין אנשים
חברת D-ID הישראלית, המתמחה ביצירת אווטארים אינטראקטיביים, רוכשת את Simpleshow, חלוצת הווידאו שכוללת סוכני AI שיכולים לנהל שיחות פנים אל פנים. החברה הישראלית השלימה גיוס של עשרות מיליוני דולרים לצורך הרכישה של החברה הגרמנית - שמספר עובדיה כפול משל הישראלית שמעסיקה 65 עובדים. שווי העסקה מוערך בכ-60 מיליון דולר.
כעת יתאפשר לשלב את האווטארים האינטראקטיביים של D-ID עם מוצרי הווידיאו הארגוני של החברה הגרמנית, ולהציע פתרון מקיף לתקשורת דו-כיוונית וטבעית שמדמה שיחה בין אנשים עבור ארגונים גדולים. השלמת המיזוג צפויה ברבעון הרביעי של 2025, בכפוף לאישור רגולטורי.
לחברת D-ID יש משרדים בתל אביב ובניו יורק. החברה גייסה עד היום כ-60 מיליון דולר, וגייסה כסף חדש לטובת הרכישה. בחברת Simpleshow הנרכשת ישנם כ-130 עובדים. מטה החברה נמצא בברלין ויש לה משרדים ולקוחות רבים ברחבי ארהב. בין לקוחות החברה נמנות חברות ענק ומותגים בינלאומיים כמו מיקרוסופט, קוקה קולה, מקדונלדס, מרצדס, קולגייט, eBay, BMW ועוד.
Kחברת Simpleshow מומחיות בצד הגו טו מרקט וכ-1,350 לקוחות אנטרפרייז, כאשר 500 מהם הינם לקוחות Fortune1000. כבר בשלבי הבדיקה וכחלק משותפות שקדמה לרכישה, התבצע upsell מוצלח ונסגרו לקוחות חדשים עבור D-ID, בינהם אפל, דיימלר, פורשה, נסטלה וטאטא. בנוסף, החברה כבר הוציאה הצעות מחיר למעל ל-140 לקוחות נוספים של Simpleshow.
מהחברות נמסר שבמהלך ביקור הנהלת Simpleshow בישראל לצורך פגישות עם D-ID, אירעה המלחמה עם איראן ואנשיה מצאו את עצמם תקועים בארץ בגלל הפסקת הטיסות, חווים אזעקות ופיצוצים, כולל במטה החברה בתל אביב. למרות הסיטואציה המורכבת, צוות D-ID ליווה אותם מקרוב, דאג לכל צרכיהם ויצר עבורם תחושת ביטחון ושייכות.
“החזון שלנו הוא להפוך תקשורת ארגונית לאנושית ויעילה”, אמר גיל פרי, מנכ”ל ומייסד שותף של D-ID. “באמצעות איחוד הטכנולוגיות של שתי החברות ומתן פתרונות מתקדמים ללקוחות Simpleshow, אנו ממוצבים היטב להוביל את שוק האווטארים הדיגיטליים”.































