סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
עובדי סילברפורט
עובדי סילברפורט (צילום: מיכה לובטון)

חברת הסייבר Silverfort גייסה 116 מיליון דולר לניהול זהויות

הסבב הנוכחי הובל ע"י קרן ההשקעות האמריקאית Brighton Park Capital ומביא את סך גיוסי החברה ליותר מ-222 מיליון דולר. החברה - המספקת מענה להגנה על זהויות משתמשים בארגונים - תשתמש בהון החדש לטובת הרחבת הפלטפורמה, גיוס עובדים נוספים והמשך האצת המכירות בעולם

חברת הסייבר סילברפורט (Silverfort), המספקת מענה להגנה על זהויות משתמשים בארגונים, גייסה 116 מיליון דולר בסבב D - המביא את סך גיוסי החברה ליותר מ-222 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן ההשקעות האמריקאית Brighton Park Capital, ביחד עם משקיעים קיימים כולל Acrew Capital, Greenfield Partners, Citi Ventures, General Motors Ventures, Maor Investments, Vintage Investment Partners ו-Singtel Innov8.
Silverfort הוקמה ב-2016 על ידי הד קובץ, ירון קסנר ומתן פטאל, בוגרי 8200, ומעסיקה כיום 280 עובדים - מתוכם 150 במשרדה בתל אביב. לחברה סניפים נוספים ב-15 מדינות שונות ברחבי העולם.
הפלטפורמה שפיתחה החברה מאפשרת ללקוחות להפעיל אימות וגישה מאובטחים באופן אחיד על כלל המערכות הקיימות ברשת הארגונית ובענן, כולל מערכות רבות שלא היה ניתן להגן עליהן קודם. רוב מתקפות הסייבר נעשות על ידי שימוש בזהויות משתמש גנובות, שכן הן מאפשרות חדירה קלה יחסית לרשתות ארגוניות והתפשטות מהירה בתוכן, והפלטפורמה של סילברפורט מאפשרת זיהוי התקפות באמצעות AI ותגובה בזמן אמת ע"י אימות רב-שלבי או חסימת גישה לא מורשית.
הד קובץ, מנכ"ל ומייסד שותף של Silverfort אמר לכלכליסט: "השימוש בזהויות גנובות הפך בעייתי מאוד. הוספנו עשרות מיליוני דולרים לעומת השנה שעברה. זה גיוס שמאפשר לבנות עסק מאוד משמעותי. קיבלנו אישור ליכולות שלנו לעשות סקייל ועכשיו החברה עוברת לשלב הבא, מסטארט-אפ שבונה מוצר לחברה שתוביל את התחום. יש הרבה חברות בתחום ומטרת הגיוס לתת לנו יכולת לרוץ קדימה לפני כולם. התחלנו מאוד מוקדם בתחום בתקופה שלא היה הייפ לזהויות. בשנתיים האחרונות המיצוב שלנו מאוד התפתח וכעת בונים את הפלפטפורמה הכי שלמה להגנה על זהויות, יש הרבה פתרונות נקודתיים אבל אנחנו רוצים לתת פלטפורמה מלאה. המשבר הכלכלי הביא עלייה בתקיפות סייבר בישראל ובעולם, יש הרבה צורך והצלחנו לעצור מתקפות גדולות של האקרים ומדינות. יש הרבה שימוש בזהויות גנובות ויכולות בתחום ה-AI מסייעות להם לעשות תקיפות יותר אמינות ויש עליה משמעותית בביקוש להגנה".
"הגדלנו בשנה שעברה את הצוות ב-60% וגם השנה ועוד נגדיל את מספר העובדים משמעותית. הגיוס נסגר בשבועות האחרונים והיו שני גורמים מקשים: המצב הכלכלי בארץ והמלחמה. בשבועות הראשונים ראינו את המשקיעים עוצרים לחכות ולראות לאן המצב מתפתח, כולם דאגו לנו אבל השתהו מבחינת מחשבה על השקעות. בחודשיים האחרונים הם הבינו שאנחנו תעשייה מאוד חזקה ואני רואה חזרה של משקיעים עם רף מחמיר בכל התנאים ושומע מחברות שמאוד קשה להן", אומר קובץ.
הגיוס האחרון מגיע על רקע צמיחה של מעל 100% בהכנסות בשנה החולפת, שבה החברה הוסיפה עשרות מיליוני דולרים בהכנסות שנתיות חוזרות (ARR), ומעל 100 לקוחות חדשים בכל רבעון, ביניהם כמה מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום הפיננסים, הייצור והקמעונאות. החברה מתכננת להשתמש בהון החדש שגוייס לטובת הרחבת הפלטפורמה הייחודית שלה, גיוס עובדים נוספים בישראל ובמדינות אחרות, והמשך האצת המכירות ברחבי העולם.
טכנולוגיית החברה מונעת מתוקפים לנצל נקודות תורפה במערכות ארגוניות רגישות ולהשתמש בהן כנקודת מוצא להתקדמות למערכות נוספות, ומאפשרת הוספת הזדהות מאובטחת לכלל המערכות הקיימות ברשת הארגונית ובענן ללא צורך להתקין עליהן תוכנה. מדובר בשכבה נוספת הפועלת על גבי כלל מוצרי ניהול הגישה הקיימים בארגון, שמוסיפה הגנה רוחבית שחסרה למערכות האלו כיום, וחוסמת גישה באמצעות זהויות גנובות – גם במערכות ישנות שאינן מאובטחות כיום, וגם בין מערכות שונות של ספקים מתחרים, שכיום אינן מתקשרות זו עם זו.
הד קובץ, מנכ"ל ומייסד שותף של סילברפורט: "בנימה אישית, כמי שנולד בעוטף עזה אלה ימים מורכבים עבורי, אני סבור שיש חשיבות עליונה לשמר ולחזק יזמים, חברות ואת החוסן הכלכלי בכדי להבטיח עתיד טוב בישראל גם ביום שאחרי המלחמה. אנו חברה ישראלית גאה, נמשיך לבסס ולחזק עוד יותר את הפעילות שלנו בישראל".