סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
פט גלסינגר מנכל אינטל העולמית
פט גלסינגר מנכל אינטל העולמית (צילום: אלכס קולומויסקי)

פט גלסינגר לעובדי אינטל בישראל: "לבי אתכם"

"כמו רבים מכם, אני עוקב מקרוב אחר ההתפתחויות מאז ה-7 באוקטובר", כתב מנכ"ל אינטל העולמית כתב לעובדי החברה בארץ. המחשבות שלנו עם כל העמיתים, המשפחות והחברים שלנו שמושפעים ממה שקורה באזור"

פט גלסינגר, מנכ"ל אינטל העולמית, הוציא היום מכתב לעובדי החברה בישראל, בו הוא כותב: "כמו רבים מכם, אני עוקב מקרוב אחר ההתפתחויות מאז שהחלו הפיגועים הנוראים על ישראל ב-7 באוקטובר. לבי עם העובדים שלנו בישראל, בני משפחתם וחבריהם".
אינטל היא המעסיקה הפרטית הגדולה בישראל עם כ-11,700 עובדים, מהם כ-4,000 במפעליה בקרית גת, שם עובדים כרגיל. בנוסף, לאינטל יש מרכזי פיתוח גם בפתח תקווה, חיפה וירושלים.
"לצד צוות ההנהגה של אינטל ישראל ומרכז פעולות החירום הארגוניות (CEOC), צוות ההנהגה (ELT) ואני עוקבים מקרוב אחר המצב. הבטיחות היא בראש סדר העדיפויות שלנו ואנו נוקטים בצעדים כדי לשמור ולתמוך בעובדים שלנו ובקבלנים בישראל, ולעדכן אותם. אנו ממשיכים לפעול בצורה בטוחה ויעילה בכל הקמפוסים שלנו בישראל, בהתאם לתוכניות ההמשכיות העסקית שלנו. נשתף עדכונים בנושאים החשובים לחברה ולעובדים שלנו ככל שיעלו. המחשבות שלנו עם כל העמיתים, המשפחות והחברים שלנו שמושפעים ממה שקורה באזור".